Panzej 2010.11.20. 23:26

Natúrapa

Az az igazság, hogy sosem voltam natúranya. Nem kaptam be magától értetődően a gyerek szétcsócsált falatmaradványát, nem ittam a kis tengeralattjárókkal teleeregetett gyerekvízből, utálom a pelenkázást, fenéktörlést, és teljesen rosszul vagyok amikor valaki lenyalja a kölök után a cumit.

Ehhez képest a férjem ma egy szál vécépapírral fedett tenyérrel halászgatta a kakit Palkó után a fürdőkádból, és amikor én ennek hallatára menekülésre fogtam a dolgot, csak jött utánam értetlenkedő arccal, hogy dehát nehogy már megijedjek egy kis aranyos Palkó-kakitól.

Most meg csak nézem, ahogy a nemrég még kakás kezével jön megy és összefogdos mindent a lakásban, és hiába sikálta meg hatvanszor, én nem tudok elvonatkoztatni, miközben tudom, a hiba persze az én készülékemben van. L pedig bátor és hős.

A bejegyzés trackback címe:

https://panzej.blog.hu/api/trackback/id/tr712462163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egyedi 2010.11.21. 20:47:59

De amikor te teszed tisztába akkor is ugyanúgy kakis lehet a kezed, utána is erre gondolsz? :)) Vagy gumikesztyűben pelenkázol?

Panzej 2010.11.21. 22:37:49

Egyedi, az "más" :-)
Na de viccet félretéve. Tényleg, igazad van, az én kezemen is gyakran előfordul barna cucc, viszolygok is tőle rendesen. L esete annyiban egyedi, hogy ő egész kakadarabokkal dolgozott, és utána még el is mesélte nekem, hogy húúú, ha láttad volna, mekkora volt.. Ezek után szinte a tenyeremben éreztem. És mostanában mindenre, ami a vécé környékén történik, hányással reagálok :-)
Ragozhatnám még, annyi minden az eszembe jutott. Pl a saját szagom, meg mások "emberszaga". Na ezek sem mennek mostanság.

egyedi 2010.11.22. 10:16:36

@Panzej: :) nem írigyellek
nekem szerencsém volt, sosem hánytam, de émelygés az nálam is előfordult egyszer-kétszer a BKV-n. engem csak az "emberszag" tudott kiakasztani. meg egyszer a saját parfümöm. azóta sem bírom azt az illatot.

párizs 2010.11.23. 12:25:07

Panzej, ez szerintem nálunk is így lesz. Most még csak onnan tudom, hogy ha a hűtőben felejtek valamit és ott osztódásnak indul mindig a pasim takarítja ki. Utál is érte rendesen, de amióta egyszer elhánytam magam a hűtő szagától (egyetlen hányásom a terhesség alatt kopp kopp) azóta még hősiesebben csinálja. Szerintem ez tök mázli, hogy ilyen férjed van! :) Nem benned van a hiba!
Zargathatlak emailben a Quinny Buzz-al kapcsolatban?

NőiCsizma 2010.11.23. 15:11:40

Szia!
Nálunk pont fordított a helyzet, ha kakatakarításról van szó. A férjem érez ugyanúgy, mint Te! És nekem kell takarítanom... Bár Én amikor a fürdővízből kellett halászni, zacskót húztam a kezemre. :)
Együttérzésem!
Érdekes, Én ahogy betöltöttem a 12. hetet, elmúlt az émelygésem. Viszont azonnal öklendezek és hányok. :) De a kakitól nem. Fura. Képes vagyok a virsli szagától rókázni, vagy bármilyen kajaszagtól, de a gyerekeimet simán tisztába teszem.

Csipkebogyó 2010.11.23. 15:19:41

Éppen tegnap jártam úgy, hogy a két kicsi egyszerre fürdött a kádban, tettek vettek nagy egyetértésben, én meg gyönyörködtem bennük. Aztán egyszer csak a kicsi fenekéből elkezdett kígyózni valami...reflexből alá tartottam a tenyerem, oek :((

Laliath 2010.11.24. 09:04:36

A helyzet felénk némileg hasonló. Alapból nem volt gondom a gyerek kakijával, de a terhesség mellett már kibontás előtt is hányingerem van a szagától.
Viszont néha kicsit irigykedem, hogy te legalább hánysz is - én csak öklendezem, de eredmény semmi.
Bízom benne, hogy a 12 hét után ez elmúlik. Szerintem jobb híján bízzunk együtt :P

párizs 2010.11.26. 11:57:14

Hajrá lányok... Én persze könnyen dumálok, mert nem hánytam, de még csak hányingerem se volt. De remélem hamar elmúlik nektek is. Panzej, már csak 1 hét! :)
süti beállítások módosítása