Panzej 2010.10.04. 12:06

Kell a varázslat

Én nem hiszek abban, hogy mindent el lehet érni, csak akarni kell. Ilyeneket csak azok az emberek mondanak, akik sohasem vágytak még lehetetlenre. Nem akartak rákos betegként újra egészségesek lenni, meddő asszonyként gyereket, közalkalmazottként Aston Martint, három fiú után kislányt. Nem vesztették el végleg a férjük, feleségük lelkét, nem vágytak fahangjukkal sztárságra, ragyás arcukkal modellkarrierre, háború alatt békére.

Emlékszem, gyerekkoromban nem értettem, miért van olyan sok szörnyű dolog a világon. Miért vannak háborúk, miért éheznek gyerekek, miért mutogat a tévé síró embereket, és miért mondják azt a szüleim, hogy erre vagy arra most nincs pénzünk. Hiszen olyan egyszerű a megoldás! Bemegy az ember egy cirkuszba, megkeresi a bűvész bácsit, és megkéri, hogy varázsoljon neki házat, amiben lakhat, pénzt, amin kenyeret vehet. Miért nem kér meg a felnőttekért felelős "felnőtt" egy bűvészt, hogy változtassa jóvá a rossz embereket, és széppé a csúnyákat?

Nekem is voltak álmaim, talán egyszerűek és biztosan ésszerűtlenek is, de azt hiszem ez normális, ez már csak így van a kölköknél. Én azt kértem volna, ha valaki elvitt volna a bűvész bácsihoz, hogy legyek egy kicsit kövérebb, mert akkor talán nem csúfolnának a suliban, legyen végre egy saját cipőm, ne mindig csak az unokatesómtól kapott, és hogy legyünk a családban mindnyájan nagyon boldogok. Ez utóbbin mindig sokat hezitáltam, mert valahogy úgy éreztem, háromnál többet nem igazán illene kívánni, az első kettőt pedig mindenképp szerettem volna, viszont ott van még az egészség, mint nagyon fontos kívánság, meg a pénz, ami ugyan nem boldogít, mégis nagyon fontos. Ezért aztán kitaláltam ezt a boldogság dumát, gondoltam, a boldog ember nem beteg, és a boldog embernek megvan mindene.

Így ábrándoztam magamban, gyerekfejjel, régen, talán igaz sem volt, aztán a napokban egyszer csak elémállt Lackó, és komolyan rámfüggesztve tengerkék szemét kibökte, hogy ő sokat, nagyon sokat gondolkodott, és tudja már, hogy mi szeretne lenni. Ő bűvész szeretne lenni, hogy mindenkinek meglegyen minden, ami kell. És ne féljek, majd ő eltűntet mindent, ami rossz, ami nem kell. Ennyit mondott csak Lackó, én pedig megértettem.

Mert hiába szajkózzák az okosok csillogó szemmel, az akaraterő néha nem elég. Szükség van a varázslatra is.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://panzej.blog.hu/api/trackback/id/tr522343586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

opti (zimme-zum.blog.hu) 2010.10.05. 10:25:22

Én vágytam már lehetetlenre. És sikerült. Bocsi, de ezzel most nem értek egyet. Szerintem az akaraterő hatlmas. 22 évesen friss házasként a gyerekvállalás előtt beálltam a daganatos betegek sorába, több áttéttel. Közölték, hogy olyan a betegségem amiből sosem fogok kigyógyulni, együtt élni vele és a folyamatos kezelésekkel lehet, de meggyógyulni nem fogok. Akezelések mellett meg egyenlőre ne is számítsak gyerekre. Hát én ezt nem akartam, nagyon nem akartam. Kb fél évvel ezelőtt jelentettem ki, hogy én nem hiszek a hókuszpókuszokban és a természetgyógyászokban. Most viszont azt nem tudtam megemészteni, hogy ez megeshet, hogy az egyetlen gyógymód, illetve kezelés, mert meg nem gyógyulsz teljesen, az kb önmérgezés, és további gondokat fog okozni. Ez nekem sántított, és felkerestem egy régről ismert nagyon jó természetgyógyászt. Azon túl, hogy 4 hónap alatt teljesen meggyógyultam, és az orvosok a csodájára jártak, azon túl elküldött egy agykontroll tanfolyamra is. Életem legjobb befektetése volt! Tanultunk módszereket amikkel a testünket irányítani tudjuk. Itt vagyok rá az élő példa, működik. Gyógyszerek nélkül, akupunktúrával, biorezonanciával, homeopátiával és agykontrolal meggyógyultam abból amiből nem lehet. Azóta egészségesen élek, nem dőlök be a reklámoknak, foglalkozok a testemmel. Nem egy nagy ördöngősség, csak elhatározás kérdése.
Úgyhogy akarattal igen is sok mindent el lehet érni. Lehetnék most egy beteges, püffedt, hormonzavaros gyermektelen és boldogtalan nő, ehelyett egy kétgyerekes egészséges nő vagyok. Nem mindegy. Ja és négy évre a kijelentésre, hogy nem fogok meggyógyulni, elmentem egy kontrollra kíváncsiságból. A daganatoknak nyoma sincs, mintha sosem lettek volna.

Ez az én sztorim, bocsi Panzej, annyira nem illik ide, de valahogy rá akartam világítani, hogy fontos hinni az akaratunkban. A tanfolyamon nem varázsolni tanultunk, de azt megtanultuk, hogy ha az ember nagyon akar valamit, akkor bizony könnyen elérheti. Egyszerű, mert könnyebben meglátsz minden olyan utat ami a céljaidhoz vezet. Próbáld ki, sőt, végezd el :)
süti beállítások módosítása