Panzej 2010.05.08. 09:51

Szombat reggel

Ahogy egyre jobban elhatalmasodik rajtam a szénanátha, úgy romlanak az éjszakáim.

Ma éjjel aludtam össze-vissza öt órát. Bár valószínűleg inkább kevesebbet. Fenn voltam három körül egy fél órácskára, aztán fél öt körül, hat után négy perccel pedig elszabadult a pokol. 

L persze az egész káoszból semmit sem vett észre, mert mióta tüszős mandulagyulladása van, kiszeparálódtam a nagyszobába. Fel is van szántva a helyem a hitvesi ágyban könyv-hegyekkel, bevetve tollal, ceruzával, papírhalmokkal, L pedig, a nyugalmas és pihentető éjszakát követően reggel kilenckor ruganyos mozdulatokkal haladt át a szobámon, majd mikor látta, hogy akciója nem hozta meg a várt sikert, visszatért, és szóban emlékeztetett engem az idő múlására. A nyomaték kedvéért aztán még a rolót is felhúzta, és hiába néztem véreres szemeimmel szemrehányóan, nem értem el vele semmit.

Mindeközben az igények a szobámban hirtelen megemelkedett gyereksűrűséggel egyenes arányban növekednek, szóval én megyek, profán módon félbehagyva az egész irogatást, mert itt már gondolkodni sem lehet. Úgy hallom, Mici összes három évének talán legsúlyosabb hisztirohamát éli.A férjem meg filmezi. Persze nevelő szándékkal. Csak tudnám, hogy miért mulat olyan jól közben.

A bejegyzés trackback címe:

https://panzej.blog.hu/api/trackback/id/tr901983310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

OMara 2010.05.08. 18:49:11

Azt hiszem néha nekünk anyukáknak is jár/na/ egy kis pihenő.
Nekem csak egy kisgyerekem volt ám emellett legalább kétféle munkám. Valószinű annó, néha, igen furcsán nézhettem ki, mert időnként a férjem szabad délutánokat "adott" nekem, azaz, minden háztartási feladatot, és gyerek körüli tevékenységet átvállalt.
Tudom, hogy igen rövid egy délután, de a
napi rutinból való kiszabadulás, akár csak egy rövid időre is, nagyon üditő tud lenni.
Gondolom a fáradtságra egy nehezen kezelhető allergia is rá tud tenni még egy lapáttal,........
süti beállítások módosítása