Panzej 2011.08.28. 21:58

Upsz...

Tudom, tudom... Én is így voltam vele. Mikor először megláttam, én sem tudtam hirtelen, sírjak-e, vagy nevessek. Mert mikor elképzelem azt a hosszas és precíz munkát, amit Palkó fejtett ki a tökéletes eredmény érdekében, majd meghalok a nevetéstől. Másrészt sírok, hiszen Palkó vagy már kétévesen kockazsonglőr, vagy elég soká matathatott a konnektorral - felügyelet nélkül. Négy gyerekes hendikep. És igen, ez is azt bizonyítja, hogy a tb köteles lenne nekem még egy szemet varrni, lehetőleg a hátamra.

Hiszen Palkónak is, mint minden más gyereknek tabu a konnektor, még akkor is, ha nálunk mindegyikben beépített gyerekzár lapul. Mert az nálunk van, másutt meg másképp van. Vagy nincs.

És ez még csak a kezdet. Hol van még a kaja, pia, nő, rákkendroll. Na ugye.

Pedig a kocka már el van vetve.

A bejegyzés trackback címe:

https://panzej.blog.hu/api/trackback/id/tr473186479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bubó 2011.08.31. 23:02:54

Szia Panzej!

Ügyes!

De kíváncsivá tettél (a csak 2 szemmel megáldott aggódó anyukát): milyen az a beépített gyerekzáras konnektor? Nálunk csak utólagosan behelyezhető fehér "vacak" van beletéve. Ez valami új, valami biztonságosabb?

Üdv,
Zsuzsa

Bubó 2011.08.31. 23:04:47

És egyúttal érdeklődve megkérdezem, hogy mi lett a tavaly őszi állásinterjúd eredménye, ahol már Istivel ketten jártatok:)?

Panzej 2011.09.12. 23:10:06

@Bubó : Szia! A konnektor belsejében van egy kis műanyag lap, ami takarja a bemeneti nyílásokat. Ha be akarom dugni a villás dugót, akkor erőt kell kifejtenem, hogy a műanyag lapocska átengedje a villákat. Szóval így gyerekbiztos :-)

Panzej 2011.09.12. 23:15:27

@Bubó : Nem sikerült, amit nem is csodálok. A körülmények ismeretében nem fektettem valami nagy energiát bele. Tapasztalatszerzésnek jó volt :-)

Bubó 2011.09.12. 23:20:02

Szia! Itt vagy? Irány az ágy! Én most a lelkiismereted vagyok:)

Bubó 2011.09.12. 23:25:43

Viccelek.
Most olvastam a legújabb bejegyzésedet.Tetszik. Igen, kell a gyerekek nélküli nyugodt pár óra, amikor az ember visszakapja önmagát. És újra "csak egy ember, csak egy nő", aki szabadon beoszthatja, hogy mikor-mit csinál. Ez nem azt jelenti, hogy nem szeretjük az életünket. Egyszerűen kell a regenerálódás. Én így hívon azokat a pillanatokat, amikor elszökök a gyerekek elől.

Bubó 2011.09.12. 23:28:47

Mindenesetre vigyázz magadra és pihenj, amikor csak tudsz, mert 4 gyerek, az bizony 4 gyerek.

Jó éjt!
Zsuzsa

Panzej 2011.09.12. 23:38:39

Le sem merem írni, de tényleg fenn vagyok még. És tök igazad van, holnap is hatkor kelek, megyek is :-) Jó éjt neked is!
süti beállítások módosítása