Panzej 2011.08.16. 23:20

I am back!

 

Internetes szenzáció! Dübörög a Goldenblog verseny! Panzej újra az élbolyban! Munkatársunk a helyszínről jelentkezik:

-Ööö.. Itt vagyok a Panzej családnál. Nagyon izgatott vagyok. A helyzet egy kicsit bonyolult, de megpróbálom szóra bírni hősünket. Panzej! Mit gondol a...  Bocsánat, megállna egy kicsit kérem?

-Hogy? Mi van? Mici, edd már meg a vacsorát, Lackó, te meg idd meg végre a tejedet! L! Vidd el Palkót fogat mosni, én megyek szoptatni.

-Panzej, legyen szíves, csak egy kérdés, kérem válaszoljon!

-Mici, csacsogd el az úrnak a frankót, elnézést, nekem ordít a gyerekem. De van még másik három, Mici, válaszolj szépen az úrnak!

-Nézd meg, bácsi, hogy pörög a szoknyám! És nézd, ezt a világítós pónit még az Isti hozta nekem a kórházból.

-Aha, igen.. Hölgyem, nem lehetne mégis...

-Mami, mi a bácsi kedvenc színe?

-Nekem? Uhh.. Hát a zöld.. Asszem.

-Nekem a rózsaszín! És a papinak is. Mi ketten szeretjük a családban a rózsaszínt.

-Nekem a citromsárga!

-Lackó, téged senki sem kérdezett!

-Auuu, Mici, azért nem kell megütni! Papi, a Mici megütött! Auuu, most meg mit csinálsz?

-Ne árulkodj! Auuu, mamika, a Lackó belém harapott! Na most megkapod!

-Eressz el te bolond! Auuuu..

-Elnézést, a stúdió.. Figyeljetek, jó ötlet volt ez? Hölgyem, hölgyem, csak egy szóra! Milyen érzés.. Milyen érzés hogy a tizedik...

-Én a tizedik? Persze, tizedik! Ha! A huszadik! Mit tudja maga! Egy hajmosást is három nappal előre tervezek, reggel felöltözni is csak akkor tudok, ha már a kaját odatettem, különben borul a nap! Én! Hol vagyok a tizedik? Az utolsó! Érti? A legutolsó!

-Értem.. Nos, hát igen, talán nem a legjobbkor.. De a Goldenblog, képzelje...

-Hát nem, valóban. De tudja mit? hozzon egy törülközőt Lackónak. Lackó, engedd csak el Mici haját, és menj szépen a bácsival. És utána pedig kenjen még egy kenyeret. Mici négy szelet alatt nem áll meg. Megyek már, hallom, hallom, hogy ordít.. És el ne menjen addig, míg le nem szedte az asztalt! Igazából el is mosogathatna. Gondolom segíteni akar! Ugye?!

-Igen, igen persze.. Mit is tehetnék.. Ha már így néz rám.. Khmm.. Nos, a szót azt hiszem visszaadom a stúdiónak.. Vissza kell. Naa, kisfiú, engedd el a mikrofont.. ez nem játék! Ááá...

-Szia! Pakkó. Tojász. Jamm. Mamikapapika. Igenn. Enyéééém!! Naaa!! Mamikaaaaa...

Kapcs-kapcs, stúdió.

A bejegyzés trackback címe:

https://panzej.blog.hu/api/trackback/id/tr583159109

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A GoldenBlog verseny margójára 2011.08.22. 10:12:09

  Rendhagyó posztunkban nem megyünk el szó nélkül közösségünk történetének újabb mérföldköve mellett, miszerint idén nem dobták vissza a nevezésünket a GoldenBlog versenyről. Továbbá értékeljük az eredményt, pontosabban górcső alá vesszük kategóri...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egyedi 2011.08.17. 18:07:40

:DDDD na ezért jár neked az első helyezés!

Bagiraa 2011.08.18. 12:49:50

Hát ezért imádlak olvasni...! Ez megint nagyon nagyon jól esett! :) Köszi!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.08.22. 10:11:30

Gratulálok a GoldenBlog helyezéshez, és a kölyökhöz is. Nem pont ebben a sorrendben. Itt egy rövid elemzés a kategóriádról:

kigondoltam.blog.hu/2011/08/22/a_goldenblog_verseny_margojara

2011.08.22. 10:53:21

Van aki arra élvez h taplóságokat ír ami szerinte vicces. Ne irigyeljük ezért.
A blogod tök jó, gratulálok! :)

Panzej 2011.08.23. 01:00:44

Szegénykém! Még egy unalmas, öregedő nőtől is kikaptál! Hogy te mekkora lúzer vagy! :DDD

korcsolya 2011.08.23. 07:51:07

Akkor végül 10. lettél? Gratulálok! :)

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.08.23. 11:10:03

@Panzej:

Ó, ez csak természetes... Elvégre könnyen beláthatjuk, hogy gyesen unatkozó nőkből sokkal több akad, mint állhatatos tudósemberekből! No de kikről emlékezik meg az utókor?!

motymoty 2011.08.23. 11:51:38

@"the dragon": Természetesen arról aki letesz valamit az asztalra.

Nos?

khencee 2011.08.23. 18:54:36

@"the dragon":

Te kivagy az isten vagy mi? Ha neked egy harmincas évei elején járó anya öreg nő akkor max csecsemő lehetsz:D
Savanyű a szőlő? Foglalkozz a saját blogoddal meg azzal a pár bennszülöttel aki fossa neked a kommenteket...
Röhej, hogy úgy írsz valamiről, hogy el se olvasod, utána idelinkeled a zagyvaságaid..

Panzej 2011.08.24. 10:43:57

Motyi, hagyd, lehet, hogy az érettségije is megvan már! :-D Bár a legutóbbi kommentje után már ezt sem hiszem, ki is moderáltam a kisfiút.

2011.08.24. 10:49:08

Jobb dolgom is van mint utánajárni a többi helyen, de nyilván csak a reakció miatt csinálja amit az érintett blogokban kivált. Szóval a legjobb csendben sajnálni szegény frusztrált embert. Biztos sok sikeres kapcsolata van az életben.

Panzej 2011.08.24. 10:50:54

Dragon, kedvesem, látom, nagyon fortyog benned a düh. Fogadj meg egy jótanácsot a nagyitól: a tudósember sírjára is csak az unokák viszik majd a virágot. Nem a munkatársak, nem a barátok. Bizony.
A továbbiakban pedig kérlek, inkább koncentrálj az iskolakezdésre.

Panzej 2011.08.24. 10:54:23

Anyuss, reménykedjünk együtt, hátha egyszer dragonnak is benő majd a feje lágya. Még nagyon fiatal, hogy fogja szégyellni majd a mostani énjét pár év múlva..

motymoty 2011.08.24. 11:12:07

@Panzej: Csak kíváncsi voltam. :)

Tényleg 10. lettél? Mert akkor gratulálok, szép teljesítmény. (Ha nem, akkor is. :))

Panzej 2011.08.24. 11:20:35

Motyi, mindenesetre fogós, ravasz kérdést tettél fel, mert szegény gyerek még mindig csak keresi rá a választ..

Azt hiszem egyébként kilencedik lettem, köszi a gratulát!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.08.24. 12:37:31

@Panzej:

Ezt a mérhetetlen agressziót betudom a szülés miatti hormontúltengésednek...

Motyi kérdése pedig nem volt kérdés, csupán megismételte, amire magam is céloztam!

motymoty 2011.08.24. 12:50:54

@"the dragon": Pedig azt akartam kérdezni, hogy te mit tettél le az asztalra?

2011.08.24. 12:53:57

@motymoty: Sztem fél kiló kenyeret meg húsz deka párizsit.

egyedi 2011.08.24. 13:48:40

@"the dragon": szerintem inkább olvasgasd a blogot. jobb időtöltés, mint hülyeségeket írni. :)
hol látsz te itt agressziót?

-=büdösmackó=- · http://kigondoltam.blog.hu 2011.08.24. 14:14:51

őrületesen színvonalas ez a blog, csak így tovább!

én a hasamat fogtam ettől a poszttól nevetésemben!

.... bár nem azért mert vicces, sőt.

-=büdösmackó=- · http://kigondoltam.blog.hu 2011.08.24. 14:15:38

@egyedi:

ne haragudj, de így külsős szemmel iszonyat agresszíven bántatok egy betévedővel. gondolom rasszista vagy.

phoboss 2011.08.24. 14:43:43

@"the dragon": ha te itt mérhetetlen agressziót tapasztaltál, szerintem fogalomzavarban szenvedsz.
A te "elemzésed" után mit vártál a blog írójától? Hogy megsértődjön?
Ezen én is csak nevetnék.
A blog témája természetesen nem mindenkit érdekel, így van ez más blogokkal is. De mindenki arról ír, amiről akar.
Viszont a stílus már a személyt minősíti. Te a stílusod alapján pont olyannak tűnsz, akivel fölösleges vitázni, mert az észérveket sem érti és a sajátjától eltérő gondolkodásmódú embereket sem.
Na meg örömet okoz neki mások fikázása.
Písz :)

Panzej 2011.08.24. 15:44:44

Büdi, aki alpári módon sérteget másokat, azt kimoderálom. Jogom van hozzá. Nevetni lehet, én is csak azt tettem nálatok.

-=büdösmackó=- · http://kigondoltam.blog.hu 2011.08.24. 16:13:44

@Panzej:

sajnos kizárod a jogos kritikát az életedből, ez mindenképp cenzorlélekre hajt.

ha csak rágondolok a könyvtáradra, elkap a borzongás... mi lehet ott....

Panzej 2011.08.24. 16:24:24

Büdi, a jogos kritika nem a nők általános alpári fikázásából áll. Nálatok ez mehet, poénosan, de itt agresszíven sajna nem. Szeretném, ha végre vége lenne ennek az értelmetlen eszmecserének itt. Kritikát pedig nem kértem, pláne nem tőled/tőletek.

motymoty 2011.08.24. 16:28:29

@-=büdösmackó=-: Nagyon érdekelne, mert kíváncsi természet vagyok, hogy te, mint külsős, honnan tudod, hogy az a kritika jogos volt?

(Bocsánat Panzej, ma kötekedős napom van. De mindjárt odébállok.)

motymoty 2011.08.24. 16:29:49

(két b-vel természetesen)

2011.08.24. 16:37:21

Muszáj nekik ilyesmit csinálni, ha csak a saját sivár kis életükről írnának, senki nem olvasná őket.

2011.08.24. 16:41:18

@motymoty: Van pár nőfikázó kommentelőjük. Szegény nőfikázók, ne adjátok fel, lehet egyszer nektek is csajotok.

Pink Olifant 2011.08.24. 21:23:45

Huh, micsoda parázs vita! De ki ez a kis p8cs, aki itt ugrál?

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.08.24. 21:37:59

@motymoty:

Mármint a számtalan tudományos publikációmon kívül? Szoktam még például a világ jobbításán is dolgozni. Ezeket leszámítva, szinte semmit!

@Panzej:

Ne csúsztass, kérlek! Szó nem volt itt a nők általános fikázásáról. Az _öreg_ nők viszont más tészta, azt elismerem!

@anyuss:

Biztire mondod? Szavadon foglak ám!

2011.08.24. 21:48:32

Nahát, itt a Világ Megmentője Aki Sosem Fog Megöregedni. Lányok tudtátok h Bruce Willis magyarul blogol??

2011.08.24. 21:51:27

@"the dragon": Vénemberekkel nem kezdek, még csak 41 vagyok.

egyedi 2011.08.24. 23:24:15

@-=büdösmackó=-: ez ugye valami vicc akart lenni?
kicsit nehezen követem ugyan a gondolatmeneted, de azt már megállapítottam, hogy a humor nekem nem pont ugyanaz, mint neked. de ez nem akkora tragédia.
szerintem fürödj meg, és pozitívabban fogod szemlélni a dolgokat :)

egyedi 2011.08.25. 00:03:11

@egyedi: hozzáteszem, én beleolvastam dragon blogjába, és egész jókat ír (a kommentekről nem nyilatkozom :) ) nem nagyon értem, hogy neki miért volt szüksége arra, hogy beszóljon Panzejnek. vagy csak lassan jött át a humora? :)

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.08.25. 11:07:21

@egyedi:

Én ugyan be nem szóltam Panzejnek... Egyszerűen csak linkeltek a posztot, mint az összes többi érintettnek, elvégre hallgattassék meg a másik fél is. Ő meg elkezdett háborogni, mintha legalábbis a kölyke uzsonnapénzét vettem volna el. Meg lehet nézni, hogy mások miként reagáltak...

egyedi 2011.08.25. 15:52:18

@"the dragon": azért a "korosodó hölgy" egy fiatal nőnek elég sértő. még ha ő nevetett is rajta. szerintem.ha humornak szántad, azt valahogy jelezhetted volna. engem bántana, ha annak mondanának, pedig 41 vagyok. képzeld el fordítva (bár nem tudom hány éves vagy)

Panzej 2011.08.25. 20:33:09

Egyedi, nem a korosodó nőn rágtam be. Ugyan már. Hiszen Mici épp ma fejtette ki, hogy egy 15 éves gyerek már öreg :-) Minden relatív.. Dragon nekiállt itt nyomatni az ocsmány dumát, hát kimoderáltam. Ezt nem veszi be a kis lelke.
Ja, egyébként négy kölyköm van, és ha az uzsonnájukról lenne szó, tényleg harapnék. Szerencsére itt csak némi kedélyes pengeváltásról beszélhetünk.
süti beállítások módosítása