Panzej 2011.05.17. 10:53

Hm? Khmm..

Elővettem és kimostam, kivasaltam a kimosva, kivasalva eltett, élére hajtogatott  babaruhákat.

Mindezt azért, mert a többi gyereknél is pontosan ugyanezt csináltam. Ne szenvedjen hátrányt ez a negyedik gyerkőc sem.

Barátnőm szerint nem tanulok, ő már a második kölöktől szigorúan csak bodykat vasal.

Én mindent vasalni fogok, továbbra is, ezt már most borítékolom.

Tudom, tudom, nem vagyok normális.

Segítsééég!! Állítsátok meg Panzej-anyut!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://panzej.blog.hu/api/trackback/id/tr702910633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egyedi 2011.05.17. 22:14:27

hogy van rá időd??? én nem vasalok lehetőleg semmit. najó az ingeket, vagy blúzokat, ha kell, de egyébként... szépen kihúzkodva teregetek, aztán annyi. szerintem vasalás-idő alatt inkább aludni kell :))

Panzej 2011.05.18. 00:05:20

Szisztok!
Egyedi, ma pl. Éden Hotel közben vasaltam.
Mindig tv mellett vasalok, mostanában ráadásul sokkal kevesebbet, mert hetek óta nincs, elromlott a tv-nk. Így aztán az ÉH-t is csak netről nézem, és mindig az előző napi adást :-(

minkamunka 2011.05.18. 22:43:21

öööö...én a bodykat sem vasalok. Csak nyáron, a leneket, meg embernek inget.

Azt hittem, ha gyerekem lesz, onnantól majd vasalok, de aztán neki sem. De elismerésem az ellenkezőjéért, tényleg. Anyum is mindig vasal, TV mellett.

Nagytimi 2011.05.19. 12:12:26

@Panzej: Én is nézem a zÉH-t.De már fekve.Vasalni már nem szoktam mióta dolgozom.Kár pedig szebbek úgy a kis ruhák:(Fáradt vagyok hozzá és mindig van valami fontosabb,amit előbbre kell venni.

mégnem 2011.05.22. 10:12:50

Bocs, hogy bepofátlankodok, évek óta követem Palkó viselt dolgait a Porontyon és itt is.
Vasaláshoz ajánlom a vasárnap délelőtti Dallas-maratont! (Story TV:)

Én is előszedtem, kivasalgattam a babaruhákat. Hogy minek? úgyse fogom többet vasalni őket.
Panzej, hányadikára vagy kiírva? SOTE II?

Panzej 2011.05.22. 21:52:08

Sziasztok,
megint előszedtem egy adagnyi cuccot, de most elhatároztam, hogy ezeket már nem fogom újra kimosni/vasalni. Az a baj, hogy kapacitás sincs rá, mert amióta beütött a jó idő, azóta a kölkök állandóan koszosak, van, hogy egy nap két öltözet ruha vándorol a szennyestartóba. Aztán meglátjuk, kibírom-e tényleg.

Mégnem, örülök, hogy belepofátlankodtál :-) Júni 4-re vagyok kiírva és igen, SOTE II. Talizunk?:-)

kutyáslány 2011.05.23. 06:19:10

@Panzej: Már ennyire a végén jársz? Hűha! :)
Neve van már a fiatalúrnak?

mégnem 2011.05.23. 20:25:29

:) Hát talán CTG-n. Bevallom, mióta múltkor láttam a neved a Családinetes cikken, azóta mindig nézem a számítógépet vérnyomásmérés közben, hogy ki jelentkezett be aznapra:)

Én jún. 10, de remélem, megindítják korábban (nem kellene megvárni, míg ez a 2. gyerekem is túlnövi az 5 kg-t:(

Panzej 2011.05.23. 21:37:37

Szia Mégnem, szerdán reggel megyek a héten meg a jövő héten. 5 kilós gyerek?? Azta! És hadd kérdezzem meg, "nyom" nélkül?

mégnem 2011.05.25. 16:59:44

Én is voltam ma CTG-n, 11 körül. Nem piros pólóban voltál véletlenül? Én zilált fekete lány (Móni) hátsó ágyon.
Végülis mindegy, bocs, nem akarok belemászni az intimszférádba:)

Hát...
Kijött elég normálisan és makkegészségesen, aztán kiderült, hogy szétcseszte a szeméremcsontomat. 1 hónapig nem tudtam járni, 3 hónap alatt nyomtalanul elmúlt. De nem mondom, hogy lelkesen várom a szülést.

2. baba jóval kisebb. Szerdán indítják a szülést, biztos, ami biztos.

Gondolok rád sokat, és hajrá!!!

Panzej 2011.05.26. 21:28:07

Szia Mégnem! Megszültél már? Ha igen, akkor nagggyon irigyellek!!!
Simán lehettem én szerdán piros pólóban, mivel egyrészt abban voltam, másrészt jó nagyot késtem, így tíz helyett valamikor jóval később kerültem be.
De kár, hogy nem szólítottál le! Mintha rémlene egy fekete hajú, nagypocakos kismama a szélső ágyról, de talán a középsőn is fekete hajú feküdt. Mindegy, az ablak felőli sokkal csinibb volt, akkor az voltál te :-))

Örülök, hogy nem maradt nyoma a hatalmas babának, szinte hihetetlen! Én is drukkolok neked, és várom a híreket!!

verocs10 2011.06.01. 17:21:47

Megszültél már? na jó, nem szivatlak :-D
Én is a SOTE II-n szültem 1,5 éve és ha jól értelmeztem, akkor neked is 1 hetet engedélyez ráhúzni a dokid? Anno nekem is indították nulla előzménnyel 1 hétre rá, de legközelebb jó lenne elkerülni. Te bevállalod, hogy nem engedelmeskedsz? És az első három gyerkőcöt is indítani kellett kifelé? Kitartást, bár lehet, már nem fogsz tudni válaszolni mostanában :-D

mégnem 2011.06.03. 14:29:24

Szia Panzej,

Meg én.
Múlt szerda éjjel elindultak a fájások, bementünk, rossz CTG órákon át, császár, a baba lázasan született (tüdőgyulladás), pár nap intenzív. Tegnap jöttünk haza, jól van a kislány.

A klinikán nem változott semmi 2009 óta.
Nem tudom, ez most jó-e vagy rossz:)

Hajrá!!!

Az egész Porontyon a kedvenc írásom volt a "Nem lesz több kisbabám" c. Palkónapló részlet.

Panzej 2011.06.04. 22:23:56

Gratula Megnem!! Orulok, hogy nem lett semmi gond a lazbol. Mekkora lett a leanyzo vegul? Es mi a neve?

Verocs, nekem csak Palkot inditottak, es tenyleg nagyon jo lenne elkerulni egy ujabb ilyet.
A mostani initast en vegul "engedelyezni" fogom, bar cidrizve, de mar nagyon elegem van a terhessegbol. Nalam egyebkent Palko eseteben a masik opcio a befekves lett volna, na azt meg aztan vegkepp nem akartam.

mégnem 2011.06.06. 08:49:09

Köszönöm:)
Eszter lett,3500 g és 56 cm.

Jaj, az indítás tényleg nem lehet kellemes, főleg zárt méhszájnál. Brr.

Nagyon drukkolok, hogy megúszd, és gyors, könnyű szülést kívánok!!! Gondolok, gondolunk rád sokat.
süti beállítások módosítása