Panzej 2011.01.04. 22:56

Nasi

Este háromnegyed tizenegy, ülök az ágyban és hallgatom, ahogy L zsonglőrködik a húsokkal a konyhában. Őt idézve: hamburgert "főz", én meg ülök itt, egyre éhesebben, és nem értem az összefüggést a hányinger elmúlása meg a kajálás között. Mert így van, tényleg, hányós hangulatban dőltem az ágyba, és most sem vagyok teljesen rendben, de alig várom a kaját, mert nagyon éhes vagyok, és tudom, tapasztalatból már, hogy ilyenkor a kaja jobban működik mint egy Daedalon tabletta. És bár kajának számt egy szelet kenyérke is sonkával, így tizennyolc hetesen plusz öt kiló mellé asszem nyugisan bevállalhatom a hamburgert.

Úgyis aggaszt, hogy alig látszik a hasam. Gyakorlatilag nincs pocak, nem is értem, Palkóval ilyenkor már formás voltam, ez a Porontyon a mai napig dokumentálva van.

Mindegy, még egy indok, hogy magamba tömjem a hambit. Legalább valami dudorodjon már a hasamban.

Ja, és savanyú káposzta is van benne. Ez már tulajdonképpen a harmadik erős indok.

A bejegyzés trackback címe:

https://panzej.blog.hu/api/trackback/id/tr212561358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Laliath 2011.01.05. 13:10:12

Én meg pont fordítva :)
Alexával ilyen időtájt semmi sem látszott, most meg gömbölyödöm már így a 18. héten is.
Windischgrätz kérdés: az UH-on megkérdezitek a nemét? Én már alig várom, hogy megtudjam, másodikra fiú vagy lány lesz, pedig valahol tökmindegy. Csak a kíváncsiság hajt.

Nálad lányra tippelek, de a "sorminta" miatt :)

VLSZ (Világ Legjobb Szomszédasszonya) :-) 2011.01.06. 14:04:06

Nyugi, mint láthattad nekem sincs még görögdinnyém, pedig előtted járok egy kicsit.

Nem baj, majd később együtt gurulunk a lépcsőn!
süti beállítások módosítása