Panzej 2010.12.10. 23:32

Péntek

Már akkor súlyos gyanút fogtam, mikor Palkó nem kapott két kézzel a kakaó után, és nem hörpintette ki egy hajtásra úgy a bögréjét, hogy a mohóságtól egy vékony piros csík maradjon a homlokán. Nem, Palkó alig evett pár falatot, a kakaót pedig lagymatagon átvette, csak úgy szívességből, majd két korty után visszaadta, és úgy öt perc elteltével bágyadtan nyöszörögve elkezdett hányni.

Először engem hányt végig, jó alaposan, meg a fotelt, amiben üldögéltünk, majd a konyhát, a fürdőt, később az ágyát meg a nagyszobát. Aztán hozzámbújt, elaludt a vállamon, én meg kibéleltem a kanapét a nappaliban, és leraktam kimerült gyerekemet aludni. Nem is mozdította meg a kókuszdió fejét két órán keresztül, míg én kellő mennyiségű csokoládéval bekuksoltam a hálóba, nehogy megtörjem a varázst. Aztán egyszer csak, úgy déli fél kettő körül csak megreccsent a parketta, és rövid toporgást követően egy nagyon szilárd léptekkel közelítő Palkó tűnt fel az ajtóban. Komoly képpel végignézett rajtam, majd belemászott az ölembe, magától értetődő arccal kivette a kezemből az aktuális csokoládémból hátralévő darabot, és mire én felocsúdtam volna, már le is nyomta a torkán a drága.

Nem sokkal később Palkót egy felelőtlenül elölhagyott szalonnakockás zacskó társaságában leltem meg a konyhapult előtt üldögélve, azért ott, mert oda rántotta le magának a tápot az én szegény, hányós beteg gyerekem, akinek természetesen a szája és kövér kis mancsai is tele voltak tömve szalonnakockával.

Ezek után már gondolom már senkit nem lep meg, hogy a szegény beteg kölök hurkát és kolbászt evett vacsorára, és köszöni szépen, azóta is jól van, pedig mindez még pénteken történt, tehát lett volna ideje kitaccsolni a cuccokat éppen elég. De nem, megtartott szépen mindent magának.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://panzej.blog.hu/api/trackback/id/tr992508033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása