Panzej 2010.11.02. 20:03

KÖSZÖNÖM!

Kedves Mindenki!

Bár igen ramatyul vagyok, úgy érzem ki kell húznom a fejem a klotyóból egy hatalmas KÖSZÖNÖM erejéig. Öntitek belém a lelkierőt ezerrel, mindenki, hogy csak úgy potyognak, záporoznak a hormonok a klaviaturára, szipogva nevetgélek, ha valami aranyosat vagy vidámat olvasok, és mélységesen együttérzek, vagy sajnálom magam, ha az adott komment úgy kívánja. Persze mindezt két hányás között. Ma még megtehetem, holnap a férjem elutazik, nem is tudom, hogy fogom bírni nélküle vasárnapig. Pláne, hogy Mici itthon van szemgyulladással, és irgalmatlanul eleven. Még nézni is fárasztó.

Azért a slusszpoént csak ideírom már, hadd nevessetek ti is, mert ma jött egy telefon, hogy pénteken menjek állásinterjúra. Reggel nyolcra. Hát én elmegyek, ti meg drukkoljatok, hogy ki ne dobjam eléjük a taccsot. Szép lesz. Aztán vagy megnő az egóm tőle, vagy rájövök, hogy ez a stressz nem nekem való.

Még egyszer, addig is, KÖSZÖNÖM. Mindenkinek.

A bejegyzés trackback címe:

https://panzej.blog.hu/api/trackback/id/tr982417871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyina&mika 2010.11.02. 22:00:33

csütörtökön, pénteken be tudok segíteni, ha kell/gondolod, csak írj egy mélt.

Anna mamája 2010.11.03. 09:40:51

Én is csatlakozom a gratulálókhoz!!! Az első sokk után minden természetes lesz ám! És kénytelen vagyok idézni az örökbecsű Sylvia Plath egy mondatát az Üvegburából: "A közös hányás erősíti a barátságot." A szomszédasszony mindig elérhető egy kis barátkozásra...

VLSZ (Világ Legjobb Szomszédasszonya) :-) 2010.11.03. 13:34:12

Szia Panzej!
Most már nyilvánosan is GRATULÁLOK!!!
"Anna mamája" üzenetéhez csatlakozom, mint hogy elérhető vagyok egy kis barátkozásra...! :-D

xebeche 2010.11.03. 19:21:10

gratulálok, innen ez egy nagyon jó hír!
a slusszpoénnál azt hittem kiderül, hogy ikreket vársz:)

zsiri 2010.11.04. 00:03:35

Elsőre tényleg sokkoló lehetett, amikor megtudtad. De azért a 'nem lesz több picibabám' és hasonló gondolataidból valahol arra következtettem, hogy azért ott motoszkált benned a Gondolat. És Neked, aki olyan profin viszi az életét a gyerekekkel, mégpedig ilyen klassz gyerekekkel talán nem csupán egy véletlen Ő, hanem úgy hiszem egy izgalmas oroszrulett eredménye, egy amolyan 'Á, biztos nem lesz semmi, de esetleg hátha mégis...' Nektek igy lesz kerek a világ, a 4 szöszmösszel, igen a Negyedikkel, akit ajándékba kaptál, hogy még egyszer érezd a babaillatot, halld a szuszogást, lásd az első mosolyt, a lépéseket, és hogy még valaki azt mondja Neked, hogy: Mami...
Rendben lesz minden. És mikor már nagyobb lesz, akkor sem fogsz tudni ránézni anélkül, hogy egy hamiskás mosoly meg ne jelenjen a szád sarkában, ha eszedbe jut, Ő hogyan kezdődött.
Sok erőt kivánok és bevallom, kicsit irigyellek...

Bubó 2010.11.04. 16:51:07

Ezer gratuláció! Vállveregetés... Ügyes vagy, fogod bírni, ritka optimizmussal végzed a gyerek-nevelés nehéz feladatát, így ne félj a feladattól!

Ugyanakkor meghajlok előtted, mert én a két rosszcsont fiam mellé (önszántamból) nem vállalnék egy harmadikat:) De nagyon irigyellek:) És ha becsúszna nálunk is egy következő, kiugranék a bőrömből örömömben:) Így van ez rendjén!

Tehát legyél boldog kismama, próbálj nagyon-nagyon örülni, hiszen lesz még egy kis "kókuszdiófejűd", egy kis "papucsállatkád":) Ehhez semmi más nem érhető fel!

fernel 2010.11.05. 22:09:47

Elismerésem a bátorságod miatt! Őszintén csodállak, talán, mert én gyáva voltam, és már nem lesz több gyerekem!

Interjú hogy ment? Elmentél?

Kitartást, majd húsz év múlva minden a helyére kerül, hogy most miért így, miért nem amúgy.

Leluti 2010.11.06. 12:19:08

Szia Panzej!

Kicsit elmaradtam, mert elromlott a gépem és nem jutott eszembe a blogod pontos címe, de megtaláltam!!
Gratulálok az újabb babához!::)))
Biztos megoldod, nem féltelek!!
Nálunk a második volt meglepibaba. A párom nem akart több gyereket, én meg eredetileg 3-at szerettem volna.
Zsirinek teljesen igaza van, akár hányszor ránézek, mindig hálát adok a sorsomnak, mert így teljes az életem. Pedig nagyon kártékony kis teremtés.
Baráti ölelést küldök nektek és sok erőt a négy kis szőke buksihoz!
süti beállítások módosítása