Annyira kedves, amikor vadidegenek másznak bele az életedbe, oldják meg a problémádat, adnak neked kéretlenül jótanácsot.

Mint ma is, amikor az ötbetűs hiperben két szekrénnyi távolságra magam mögött hagyva Micit és Palkót elmentem három doboz tejfölért. Palkó benn ül a kocsiban, Mici a kocsi túloldalán tornázik pehelysúlyával, ahogy szokott, köztük pedig egy nő magyaráz, majd meglátva engem összevonva a szemöldökét csak ennyit mond: - Javasolnám az anyukának, hogy legközelebb egyedül jöjjön vásárolni, mert ez, így, hogy nem figyel a gyerekeire, balesetveszélyes.

Nekem meg szépen elöntötte a méreg a fejemet. Naná.

- Nem hiszem, hogy otthon hagyni őket egyedül a lakásban kevésbé volna balesetveszélyes. Mert jelenleg más opció nincs. Ja, és még egy gyerek szokott lógni a kocsin, itt az oldalán, ni! - Mutattam kecses mozdulattal a bevásárlókocsi jobb oldalára, majd gyors léptekkel elhagytam a helyszínt.

Azért az jólesett, hogy a nő álla lehullott, és még utánam is szólt, hogy: - Magának három gyereke van? Pedig olyan fiatal!!

Mit jólesett. Az igazság az, hogy bearanyozta a napomat.

A bejegyzés trackback címe:

https://panzej.blog.hu/api/trackback/id/tr62409009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Maszat Janka 2010.10.31. 11:37:39

Olyan elkeserítő hogy itt ilyenek az emberek. De olyan jó voltál hogy megmondtad neki! Nekem mindig csak később jut eszembe, hogy mit kellett volna mondani és egész nap ezen rágódom

korcsolya 2010.11.02. 18:48:07

Na, most már értem, hogy miért aranyozta be a napodat! És igen, fiatal vagy!!! Négy gyerek láttán még jobban le fog esni az álluk az ilyen okos megmondónéniknek!! :)

castanetta. 2010.11.09. 20:07:17

Nem csupán fiatal, hanem csupaszív és energia is :))
És nem simán három gyereke van, hanem HÁROM GYEREK...csupa nagy betűkkel :)))
Hajrá decemberi piros-zöld party! ;)
süti beállítások módosítása