Panzej 2010.09.30. 22:56

Túléltem

Brékó-brékó, egy mozsárban alaposan összetört Panzej jelentkezik, aki azon csodálkozik, hogy még él és mozog a tegnapi edzés után. Tanulság, hogy tornára nem megyünk vizesflakon nélkül, valamint tisztelettel elismerjük, hogy van még nagyobb szadista a negyedikes tornatanáromnál, rettegett Béla bácsinál is.

Bevallom hősiesen, hogy az én itthon fittnek számító alakom a tizenkilencedik percnél kidőlt, onnét már csak takarékon ugráltam, és képtelen voltam levenni a szemem az óráról, ami éppen a fáradhatatlanul ugrándozó oktató hölgyike feje felett függött, és amelyen a percek annyira de annyira lassan teltek, hogy úgy éreztem, itt valami turpisság van, és nem mertem oldalra pillantani, mert erős volt a gyanúm, hogy ha egy másodpercre oldalra pillantok, akkor visszaugrik a mutató, minimum öt percet.

Nagy flegmán kinnhagytam a vizes üvegem, mondván, hogy nehogy má' egy órát nem bírok ki víz nélkül, ezért az óra második felében végig ájulással küzdöttem, és azt hittem, hogy ennek a kínzásnak soha, de soha nem lesz vége. Úgy negyvenhárom körül elkezdtem reménykedni, hogy hátha mégis háromnegyedkor vége lesz az egésznek, mert elkezdtünk légzőgyakorlatokat csinálni, de nem, utána jöttek még csak a hasizomgyakorlatok. Nem részletezem, pontosan egy óráig tartott. Alig bírtam visszavánszorogni a szekrényemhez.

Ja, egy cseppet sem voltam menő a sötétkék-piros szerelésemmel. A trendi lányok feketében, babarózsaszínben és/vagy szürkében feszitenek.

A bejegyzés trackback címe:

https://panzej.blog.hu/api/trackback/id/tr652335951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

korcsolya 2010.10.01. 14:23:59

Nagy vagy a szememben, Panzej. Én csak itthoni norbidévédvel próbálkozom, ugyanis rettenetesen félek egy fittformás leégéstől a trendi cicababák világában. Ja, meg az úszás... de az más.

Dortje 2010.10.01. 22:06:04

csak ne hagyd abba!!!
Nekem is el kellene kezdeni, de kellene hozzá egy közeli barátnő, aki lejár velem, és felhív indulás előtt 5 perccel, hogy igenis induljak el, és ne forduljak vissza....

zuzmó 2010.10.02. 17:08:53

Felnézek rád, Panzej! Nekem is kellene már valamit csinálnom, mert 5 kg még mindig ragaszkodik hozzám, nagyon de nagyon, viszont januártól melózok, szóval bele kell férnem a "munkaruhámba", mese nincs...

Panzej 2010.10.04. 21:05:22

Köszi mindenkinek a biztatást! Szerdán újra nekivágok...

Kori, én leégtem, ruházatilag és fittségileg is, de nem érdekel, hajt valami csendes dac. Majd én megmutatom!:-D

Dortje, Zuzmó, gyerünk, ne gatyázzatok! Amiről nem írtam, az az, hogy amellett, hogy borzasztó volt, azért marha jó érzésem volt napokig, hogy hú, mennyit tettem az egészségemért. És sokkal jobb volt a közérzetem, jobban aludtam, stb. Persze mindezt leírni akkor egyenlő lett volna a beismeréssel, hogy nem is volt olyan szörnyű, pedig dehogynem! :-)))

deborah 2010.10.08. 09:48:40

Gratulálok, hogy elkezdted, de nem volt ez túl nehéz így kezdetnek? Úgy tudom, azt ajánlják, hogy kisebb lépésekben szoktasd magad a testmozgáshoz, ha sokáig nem mozogtál előtte. Mondjuk ezt nehéz lehet megoldani egy egész órás foglalkozáson. Én kidőltem volna.

Panzej 2010.10.13. 11:45:47

Én is kidőltem, nem tagadom, párszor. Ma elmegyek pilatesre a barátnőmmel, meg van veszve érte, én meg még sosem voltam.
süti beállítások módosítása