Panzej 2010.09.12. 00:06

Modernizáció

Esküszöm, hogy nem tehetek erről a sok csiricsáré gombról az írások alján. Én csak egy szerény lájkolós fityiszt szerettem volna odabiggyeszteni, hogy lássátok, haladok a korral, mire megjelent L, szelíden rámpillantott, én meg úgy éreztem magam, mint Lackó, amikor butaságnak titulált tevékenységeken kapjuk, és ellentmondást nem tűrően kiutalta nekem az összes elérhető nyilvánosságot.

Hát ez van, ebből is látszik, amit én egyébként mindig mondogatok is, hogy ki az igazi úr a háznál..

A bejegyzés trackback címe:

https://panzej.blog.hu/api/trackback/id/tr772289603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása