Panzej 2010.08.15. 16:31

Itthon

Hulla, hulla, hulla fáradt vagyok. A negyedik mosás van benn, a kölkök meg csak pakolják, pakolják szét a játékokat, és én még csak rájuk sem szólhatok, hiszen úgy örülnek a régen látott kis szobájuknak. Legszívesebben menekülnék a káoszból. Idő kell, míg nekidőlhetek kipihenni a nyaralást.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://panzej.blog.hu/api/trackback/id/tr312223458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

OMara 2010.08.15. 19:48:14

Én mindig szerettem hazajönni a dolgozós "nyaralásból". Ugyanis legalább két napig a lánykám nagyon jól elvolt azzal, hogy felfedezze a "régi" környezetét, a játékait.
Mivel mi viszonylag hosszú időt töltöttünk annó vidéken, igyekeztem a munka mellett ott is rendes háztartást vezetni, ,...általában kevés mosnivalót hoztunk haza.

Dortje 2010.08.16. 22:07:27

Apósom felesége, míg a 3 éves nagyfiam 4 napot ott nyaralt náluk, úgy küldte haza a ruhákat, hogy csak az nem volt kimosva, amit éppen viselt.
Azt mondta, hogy anno az anyja is így csinálta. Nagyon jól esett.
Én is így fogom, elhatároztam.
süti beállítások módosítása