Egész jól megvoltam eddig a kölkök nélkül. Eddig, vagyis két szűk napig. Aztán jött L, és alaposan felborította a lelki egyensúlyomat. Mert, hogy milyen szomorúan és üresen ásítozik a gyerekszoba, csak egy kökök horkolászik benne, és hogy mennyire hiányzik neki Lackó, akivel ő milyen okos beszélgetéseket folytat már, meg ugye nekem is furcsa ez a csend, hogy nem hápog benne Mici a kis Donald kacsa hangján.

- Én egész jól megvagyok, kösz. - közöltem foghegyről, majd bemasíroztam a gyerekszobába megtekinteni az egyszem kókuszdiófejet, és nehéz szívvel tértem vissza. 

Mert rádöbbentem, hogy bizony, amit L mondott, az az utolsó szóig igaz.

A bejegyzés trackback címe:

https://panzej.blog.hu/api/trackback/id/tr282190948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

korcsolya 2010.08.04. 18:55:00

Nem tudom, biztos én is itt tartanék, ha...
Jelen pillanatban inkább arra vágyom, hogy lenne legaláb 1 lelkes nagyszülő pár, aki néhány napra magához venné kicsiny fiacskáimat... :)
Akkor biztos hiányoznának! :)

Panzej 2010.08.06. 21:57:30

Korcsolya, nagyszülőben vagy lelkesedésben van hiány?

korcsolya 2010.08.09. 13:52:15

Bevállalós nagyszülőkben. :( A lelkesedés, nna, az maximálisan megvan férjem, és az én részemről is.
süti beállítások módosítása