Panzej 2010.05.26. 18:46

Békebeli bukta

Lackó bizalmatlanul szimatolgatja az elétolt kaját. Épp csak hazaestünk az oviból, ilyenkor a rajzszöget is megeszik a kölkök, ám Lackó két harapás után mégis rákérdez:

- Mi ez, mami?

- Lekváros bukta, szívem.

-Jó, jó, na de hol van belőle a lekvár?? - kérdezi a gyerek csodálkozva, én meg magamban bólintok. Jó a kérdés, röpke húsz évvel ezelőtt én is feltettem ugyanezt a kérdést, egy ugyanilyen bukta felett ülve. - Harapj egy jó nagyot, és máris odaérsz a lekvárhoz! - javasoltam Lackónak, aki buzgón neki is látott, majd két perc után maga is meglepődve, izgatottan kiabálni kezdett:

- Itt a lekvár, mami, odaértem, tényleg van benne!

- Mutaaasd! - szaladt oda Mici ámulva

- Itt van, nééézd, Mici! Ez a barna itt, látod?

- Az enyémben nincsen.. - kezdene rögtön a hisztibe Mici, de Lackó idejében leinti.

- Biztos a tiédben is lesz, majd figyelj, és szóljál! - izgulnak a kölkök, én meg csak csendben hüledezem mellettük, mert sosem gondoltam volna, hogy egy lekváros bukta nagyobb meglepetéseket tartogathat, mint a Kinder tojás.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://panzej.blog.hu/api/trackback/id/tr432033599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ribizlee 2010.05.27. 14:26:38

hmmmm, most kel a buktám :-)

Panzej 2010.05.27. 16:34:45

Az biztos más lesz, mint ez a száz éve ugyanaz bolti :-)

Ribizlee 2010.05.27. 16:48:08

nem lesz, meghümmedt :-S
ízre okés, de valahogy nem kelt meg rendesen (így jár aki kísérletezik a szárított élesztővel), úgyhogy majd lapos lekvárosként sózom rá a családra.
végülis nem tudják hogy minek indult :-)

Panzej 2010.05.27. 17:42:47

:-) Az ilyen sütiket hívta a papám bombicsku-nak. ;-))
Hát akkor továbbra is éljen a bolti hosszú, nagydarab, baracklekváros százéves bukta :-)))
süti beállítások módosítása