"Nem pattogni. Hagyni a dolgokat maguktól megoldódni. Lehiggadni, nem idegeskedni. Hagyni, hagyni, hagyni. Ez lesz mától a szabály, mert vagy nagyon hülye vagyok, vagy egyszerűen csak szerencsés, de mit csináljak, ha az élet százszor jobban oldja meg a dolgokat a fejem fölött, mint én valaha tudnám."

Ezt írtam pár napja. De minek. Én az a fajta nő vagyok, aki nem tanul semmiből. Hiába tanítja az élet.


A bejegyzés trackback címe:

https://panzej.blog.hu/api/trackback/id/tr1002031547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása