Panzej 2010.04.18. 07:02

Szabadnap

Mindig csodálkozva néznek rám az emberek, ha azt mondom pl. egy vendégségben, hogy fáradt vagyok. Nem úgy a férjemre, akit viszont ugyanezen mondat után mindenki kötelességének érez sajnálkozva meglornyonozni. Persze, értem én, a férjem dolgozik, én meg itthon vagyok, vagyis nem dolgozom, legalábbis nem keresek pénzt, nem végzek termelő munkát, “csak” itthon ülök a gyerekkel, ami ugye csupa móka és kacagás, pihenés és relax a köbön. Hahaha. Ma például reggel hatkor, mikor szédelegve berontottam a gyerekszobába, hogy kihozzam nyekergő Palkómat, aki, jajj, még felébreszti a többieket, mit ad Isten, Mici már teljesen felöltözve ült az ágyán, Lackó pedig tágra nyílt szemekkel sustorgott az emeleten valami mondókát magában. Gyors rutinnal felmérve a helyzetet fásultan konstatáltam, hogy valószínűleg Mici ébredt először, ő riasztotta a többieket, majd a nyomaték kedvéért külön felkérte Palkót egy kis szirénázásra. Jelzem, vasárnap van, ami elvileg az egyetemes pihenés napja, ilyenkor a dolgozó nép szabadságon van, úgyhogy az első gondolatom az volt, hogy visszaparancsolom a kölköket aludni. Aztán persze kijózanodtam, és félredobtam az ötletet, hiszen én kivétel vagyok, hiszen az anyák nem dolgoznak, ők mindig szabadságon vannak, henyélnek, havajoznak otthon a gyerekkel, úgyhogy rájuk az ilyen szombat-vasárnap nem vonatkozik. Sőt, micsoda szerencse, hogy ilyen korán keltettek, így lesz még hosszabb a móka és a kacagás, így  tud a henyélő anyuka korán reggelit készíteni, játszótéren gyereket legeltetni, időben ebédet főzni. Így marad idő vasalásra, takarításra is délután, és este így lehet majd időben nekiállni a gyerekek fektetésének.

Persze ez nem munka, nem, ez az állam által segélyezett móka és kacagás, ahol nem jár a szabadnap, mert miért is járna valakinek, aki úgyis csak otthon van. Szóval.. Tudom én, hogy minden körülmény ellenem szól, és biztos mindenki nagyon hülyén néz rám, de tudjátok meg, hogy én most, így, vasárnap reggel halálosan fáradt vagyok, úgyhogy most megyek, és nem tudom, hogy kitől meg hogyan, de kiveszek még egy óra szabadságot.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://panzej.blog.hu/api/trackback/id/tr411930377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ribizlee 2010.04.20. 11:06:30

az nálatok is megvan hogy hét közben 7-kor lapáttal szeded ki az ágyból a kómás ovisokat, hétvégén meg 6-kor vidáman kukorékolnak? :-)

Panzej 2010.04.20. 22:55:14

Hehehe, szó szerint! :-) Örülök, hogy idetaláltál!

ildisz 2010.04.23. 22:22:42

Szia Panzej!
Szuper a blog. Örülök, hogy "megtaláltalak". Es ismét nagyon jót nevettem.

En be szoktam csapni a kölyköket: penteken is úgy búcsúzom el, hogy jó éjt, holnap korán kelünk, mert megyünk az oviba. Sokszor müködik.:-)

Panzej 2010.04.23. 22:25:07

Szia és welcome! Tetszik a becsapós megoldás!:-)

korcsolya 2010.04.26. 21:16:36

Panzej, a kezdetektől fogva támogattam, hogy blogolj, aztán meg hogy elindult, csak most találtam ide, de ennek nagyon örülök!
A hétvégi szitu nálunk is megvan. :) Mióta benne vagyok, egyáltalán nem nézem le a háztartásbelieket....

Panzej 2010.04.26. 23:31:21

Szia Korcsolya, hát igen. Sokan vannak ezzel így. Mármint a lenézéssel. Csak egyszer kerüljön bele az ember a mókuskerékbe..

tulipan1806 2013.04.24. 07:18:37

Hú szintén zenész még "csak" 3 van, negyedik a pocakban...Olvasgatlak, gyúrok előre :) (lehet??)
süti beállítások módosítása