Panzej 2012.01.05. 15:53

BUÉK!

Jó, hát itt vagyok megint. Hiába menekülök a laptop elől, hiába halasztgatom estéről estére az írást, a monitor utolér, a sok terv kinyílik, csak az idő kevés, de az nagyon.

BUÉK mindenkinek, és ígérem, nem magyarázkodom tovább. Terveim vannak, nagyok, kicsik, de van négy gyerekem is, nagyok meg kicsik, így aztán kiderül majd, mi sikerül nagyon vagy kicsit.

Az elmúlt hetekben szuperanya voltam. A lakás mindig rendben, a gyerekek élre vasalva, karácsonyra négyféle süti, Isti gyarapodását látva a védőnők sarokba hajíthatták volna a diplomáikat, vendégek minden hétvégén, betegségek kikúrálva, a felújításnak lassan vége, nagy séták, beszélgetések, családozások. Esti fáradtság, ágybazuhanás, álom nélküli alvás.

Most pedig január van. Utálom. Tavaszig utálni fogok mindent. Le is fogom írni, hetente legalább egyszer.

Reszkessetek!

4 komment

Címkék: buék isti

A bejegyzés trackback címe:

https://panzej.blog.hu/api/trackback/id/tr833522136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2012.01.05. 17:41:14

Búék nektek is!
Én is utálom a januárt, pedig szuperanya sem voltam :)

kutyáslány 2012.01.05. 20:33:33

BÚÉK!
A szuperanyaságért irigy vagyok, a január viszont szeretem. Meg a telet. Engem a nyár borít ki. :)

BeMóni 2012.01.05. 21:51:14

Jellemzően csak az olvasótábort szaporítom. Vártalak már, várom a hetit is. Persze ha nem megy, akkor sem sértődök. :-)
BUÉK Neked, Nektek is!
süti beállítások módosítása