Panzej 2011.08.15. 23:43

Tente mama

Büszkén jelenthetem, hogy a mellékelt képen látható nyolc és fél hetes egyed már hatodik napja alussza át az éjszakát. Ez általában este fél kilenctől reggel ötig-hatig tartó szakadatlan szuszmákolást jelent, de előfordult már fél kilences ébredés is. Nem, nem csináltam vele semmit, nem adtam neki pálinkás kenyeret és nem olvastam fel neki esti mese helyett a Suttogó baba és mama pihentető alvására vonatkozó fejezeteit, Isti maga döntött így, én meg csak hálásan pillogok.

Sajnos, az alomból származó többi kölök legkésőbb reggel hatkor már élénk mozgolódást mutat, sőt, Palkó fedőnév alatt emlegetett példányunk ilyenkor már bőven az ágyunkban forgolódik, úgyhogy délelőttbe lógó alvásokról továbbra sem beszélhetünk.

Majd talán úgy tíz év múlva... Kitartás!!

A bejegyzés trackback címe:

https://panzej.blog.hu/api/trackback/id/tr633156726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása