Panzej 2011.06.11. 23:10

Néha celeb vagyok

- Szia, nem te vagy Panzej véletlenül?

- De igen, szia!

- Palkóról rád ismertem! Nagyon szerettem a Palkónaplót!

Blablabla, blablabla.

- És benned kit tisztelhetek?

- Nem sokat kommenteltem. Szálkásgerenda vagyok.

Szóval Panzej és Szálkásgerenda. Ez a virtuális élet sava-borsa a valóságban.

Az ilyen találkozók után mindig kedvem támad beizzítani Palkó naplóját.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://panzej.blog.hu/api/trackback/id/tr382976374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vatikati 2011.06.12. 20:27:59

Az új baba-naplót is szívesen olvasnánk. Nem akaródzik kibújni őkelmének?
Már tövig rágtam az amúgy is csutka körmeimet :)

szalkasgerenda 2011.06.12. 22:19:59

Én is mosolyogtam hazafelé ezen a bemutatkozáson...de akkor azt gondoltam, biztos a blogos nick érdekel.
Nagyon örültem, hogy láttam élőben, milyen szép a család. Ez az öröm legyőzte, a parát, hogy most mekkora gáz odamenni...mintha ráköszönnék valakire egy sorozatból...
Sok erőt az elkövetkező napokhoz, aztán meg minden szépet!

mégnem 2011.06.13. 11:46:31

Hehe:)
Azt gondoltam, hogy a sztori maga igaz, de nem hittem, hogy a szálkásgerenda nick is létezik.

Igen, Panzej, olvasnánk szívesen a 4. babáról szóló naplót is.

Csak igyekezzen kifelé őurasága.

Panzej 2011.06.13. 12:06:29

Sziasztok!

Szalkasgerenda, igen, a nickedre voltam igazán kíváncsi, a virtuális térben a Kovács Anikó nem sokat mond, így viszont a kettőt összekapcsolva nálam Szálkásgerendának arca lett, és ez tök érdekes! Nagyon örülök, hogy leszólítottál, még akkor is, ha kissé le voltunk épp harcolva. Gyereksziget után, Palkónak estére láza is lett, napszúrást kapott szegény.

Ez a gyerek meg nem jön ki, lassan beleőszülünk a várakozásba..

szalkasgerenda 2011.06.13. 23:11:22

Nekem is érdekes. Az is, hogy akikről eddig megtudtam, hogy néz ki, sosem olyanok voltak, mint képzeltem. (Tünde, Másutt) Furcsa, hogy mindenki szebb mint gondoltam. Egyébként Panzej azt hittem barna és rövidebb hajad van, a valóságnál alacsonyabb és teltebb vagy. És hogy Budán éltek valamelyik hegyen egy néhány lakásos társasházban. :))

Aznap nekem is gyereksziget volt. Az egyik ugrálóvár előtti szivacsok között bokáig elmerültem egy hatalmas kutyaszarban (szandál, mezítláb). A sziget legészakibb csücskében sikerült lemosni- a tömegben ezzel nem akartam sorbaállni. Gyerekeket persze hurcoltam magammal. Életre szóló élmény volt.

Ismerem az érzést, de Te is. :) Én úgy éreztem lemaradtam. :) Messze a legrosszabb a mindennapos kórházbamenés volt. És még a 41+2. napon is hallani, hogy ritka szar ez a méhszáj, és olyan fent, van, hogy el sem érem...de már egy éve, hogy őkelme mégis önként méltóztatott elhagyni az anyamáhet

Drukkolok

szalkasgerenda 2011.06.13. 23:14:09

@szalkasgerenda: jobbulást Palkónak, látszott rajta, hogy valami nem kóser
süti beállítások módosítása