Panzej 2011.06.04. 11:56

Helyzetjelentés II.

Már napok óta mindenki velem álmodik. Apósom azt álmodta, hogy megszültem, és Imre lett. Pót-keresztmamám kusza álmából felébredve éppenséggel nem tudta, hogy most a negyedik gyerek mellé várom az ötödiket, vagy az ötödik mellé a hatodikat? Szerencsére volt, aki felvilágosítsa, hogy ez még csak a negyedik, az ötödiket pedig, pláne a hatodikat inkább ne is említse előttem. Aztán persze csak eljutott a fülembe, de én már nem mondok semmit, nézzük csak meg, hogy ez a negyedik mekkora fejrázás eredménye lett. És persze mindenki felhív, sms-t küld, emailt ír, hogy ugye megszültem már, mert ők épp most gondoltak rám, épp azt álmodták, és van egy olyan megérzésük, hogy.

Hát nem. Bár körülöttem sűrűn csapkodnak a babák, és lassan minden kismama lapos hassal tologatja a babáját a játszótéren, én egyben vagyok, sőt, mi több, szigorúan zárt méhszájjal, jó magasan fekvő gyerkőccel.

Pedig én is kisakkoztam már magamban, vártam a frontokat, a hónap utolsó napját, hiszen mindkét fiam hónap utolsó napján, kerek órakor született, de hiába. Mára vagyok kiírva, a gyerek fejvégűből visszafordult farosba, vígan ficánkol, én meg már abban sem vagyok biztos, hogy tényleg szülni akarok-e. Mert a dokim szerint ez a gyerek sem kisebb, mint a többi, de mivel negyedik, hát ne izguljak, kijön ő farosan is. Ha meg mégsem akar magától, hát ott a szike, hű de boldog lettem. Egyik lehetőség sem önt el mérhetetlen lelkesedéssel, ahogy az egyszerű fejvégű, kitolom és kész is elborzasztott egészen eddig a hírig. Ám most hirtelen minden megváltozott, és komolyan, el sem tudnék képzelni nagyobb boldogságot, mint egy beforduló, kifelé kívánkozó Félgyerkőcöt.

De nemcsak a szülés tart minket izgalomban. Folyamatosan keressük az új autónkat, miközben bánatosan nézegetjük a régi imádottat, felújítunk, különórákra járunk, bár ez utóbbiak lassan, szépen lezárulnak. Holnap például Lackó úszóversenyével két különóra hetente megint kilőve, kevesebb rohangálás, szervezés, bonyodalom.

Közben pedig csordogálnak a hétköznapok, több, kevesebb sikerrel, én örökké álmos vagyok, vizes a lábam, a kezeim, trappolok az utcán akár egy mamut, szép lassan, és várom a keddet, mert akkor megyek megint a dokimhoz, aki most óvatosan a klinikára rendelt. Én meg inkább meg sem kérdezem, hogy miért is. Legalább addig ne stresszeljem magam. Amúgy is van miért, ugyanis mióta beállítottuk a hálóba a kiságyat, Palkó teljes alvófelszerelésével abban üldögél, kora reggeltől késő estig amikor csak teheti. Hallgatja a kis forgó zenéjét, nosztalgiázik, én meg tördelem a kezem, hogy mi lesz majd, ha az öcsi belekerül egyszer, Palkó ki fog borulni, az biztos, mi meg majd megint szívunk, hiába sosem lesz egyszerűbb az élet.

Szóval kedd délután, ez nekem az új horizont, pedig a ma is jó lenne, tekintve, hogy a gyerkőcök a nagymamánál sorakoznak megint, aki nagyon aranyosan lenyúlta őket tegnap, így most viszonylag kipihenten vághatnék neki a végső vágtának. Hiú remény. Ezt is túlhordom, akárcsak a többit. De legalább holnap még szurkolhatok Lackónak a versenyen.

És ez egy olyan ajándék, amit azért nem árt megbecsülni.

A bejegyzés trackback címe:

https://panzej.blog.hu/api/trackback/id/tr852956172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

képes 2011.06.04. 14:45:46

én most álmodtam, hogy van egy megérzésem, hogy szerintem meg nem ötödik, meg hatodik, hanem első lesz, és lackó az úszóversenyen: hajrá neki, meg hajrá panzej, meg hajrá visszafordulandó gyerkőc :)
(és hajrá nosztalgiázó palkó :))

IxChel 2011.06.05. 07:33:51

Ójajj-ójajj, drukkolok nagyon, bár, hogy mire, azt nem tudom :)... Az írásaid alapján úgy gondolom, hogy - bár már terhes így a végén - sajnálni fogod, ha egyszer vége lesz ennek az állapotnak. Talán még a tipegős Palkónaplóban írtad, hogy hová lett a háromóránként kelő, a kúszó, a mászó, a nézelődő gyermek, hát tessék, már jön is! Szép lesz és jó lesz, akármilyen nehéz is, Te képes vagy meglátni a szépet a gyereknevelésben, és ez nagy ajándék. Biztosan ezért is tódulnak Hozzátok a gyerkőcök :) Szóval hajrá és várjuk a fejleményeket!!!!

vatikati 2011.06.06. 16:25:26

Szia!
Eddig csak szép csendesen követtelek a velveten is, és itt is, de most már megszólalok. Lerágom a 10 körmömet, hogy mikor is érkezik ez a kisbaba, pont mint Palkónál. Akkor voltam én is pocakos, nagyon vártam mindig az írásaidat. Nehezen akadtam ismét rád, de naponta benézek. Feldobod a napomat. Köszönöm.
Sok erőt, kitartás, egészséget a gyermekeidhez, nem lehet egyszerű. :)
Üdv: Kati

korcsolya 2011.06.06. 21:40:10

Szia Panzej!

Egy jó ideje nem jártam már erre, de most újra ráadakadtam, és látom, hogy nemsokára szülsz (pedig még csak "most" derült ki a negyedik baba, talán oda írtam is...) !! Mostantól gyakrabban benézek, mert az írásaidat olvasva jobb kedvre derülök. És persze drukkolok! A gyerekeid pedig gyönyörűek!!!
Szia
Korcsolya

egyedi 2011.06.06. 22:38:07

én is mindig csak kattintgatok, mikor derül ki, hogy végre szültél :) remélem minden úgy történik, ahogy szeretnéd!
sokszor eszembe jutsz, és kíváncsi vagyok mit szólnak a tesók :)

borsi78 2011.06.07. 08:46:31

Palkó óta olvaslak zugban! A blogodat a kezdetektől! A reggeli kávé mellett mindig benézek. A kisfiamnál Palkó 3 hónappal idősebb. Félgyerkőc a lányomnál szintén ;) Köszönöm a derűt ami belőled árad! Könnyebb így elébe mennem a kétgyerekes létnek!
Pillanat alatt kint lesz az a kölök, meglátod :)

pollika 2011.06.08. 07:51:57

Szia!
Mi januárban vettünk új ágyat Nándinak(tényleg a Nándor név nem tetszik?), hogy a márciusra várt kistesóé legyen a rácsos.
Érdekes módon ahány kisbabás családnál járunk mindenhol bemászik az ágyba valami játékkal, de itthon meg se próbálta soha. Egyből elfogadta, hogy ott a kiscsaj alszik. Néha betesz neki valami kisautót,hogy ne sírjon:) Amúgy Nándi 2 héttel fiatalabb csak Palkónál és mindig jókat derültem a Palkónaplókon. Köszönöm a sok vidám percet.
süti beállítások módosítása