Panzej 2011.02.21. 15:52

A telefonoooom!!

Ezek a nokiák pont olyanok, mint Afrikában vagy Közel-Keleten a Toyota dzsippek. Egyszerűen mindent kibírnak. Még Palkót is, aki az elmúlt szűk öt percben kábé nyolcszor csapta a földhöz, falhoz, asztalhoz satöbbi a megszerzett telefont, mire sikerült kicsavarnom a kezéből.

Egyszerűen be van zsongva a telefonomtól. Elcsórja, ide-oda el- és bedugdossa, kiveszi a táskámból, sms-t küld vele az apjának, és volt már, hogy idegességtől gyöngyöző homlokkal állítottam le, amikor egy kád víz felett lóbálta a rajta csüngő kis díszénél fogva, de játszott már vele az erkélyen is, centikre a második emeleti zuhanós valóságtól.

És ha már második emelet.. A kitudjamelyik színház előadásán, ahol a nézőtérként funkcionáló lelátó tetején, a leghátsó sorban ültünk, nekem is sikerült a sötétben a pad alá ejteni a mobilt, ahonnét még úgy hat métert zuhant földet érés előtt.

Szegénykém, nagyot csattant, én meg hirtelen arra lettem figyelmes, hogy a darab valahogy rám terelődött. Legalábbis mindenki engem bámul. És volt, aki viccesnek találta az előadást, mások pedig legszívesebben egy paradicsomot vágtak volna hozzám, aztán egy másodperc múlva minden visszatért a rendes kerékvágásba. Minden, de nem mindenki. Mert én csak vörösödtem, és nem igazán tudtam figyelni a finálét, az igazat megmondva máig nem emlékszem, hogyan ért véget a kacifántos darab.

Viszont a lenémított és kijelzőjével a padlóra borult telefont az előadás után szerencsésen megtaláltuk. Igaz, hogy nehezen, a nézőtér alatti faállványzatban bukdácsolva, de azért meglett. És működött.

Mondjuk nincs is min csodálkozni. Ha Palkót kibírja, akkor akár a szemben lévő tízemeletes panel tetejéről is ledobhatnám..

A bejegyzés trackback címe:

https://panzej.blog.hu/api/trackback/id/tr732677280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krinya75 · http://en-mozaikok.blogspot.com/ 2011.02.22. 09:25:27

Igen, a Nokiák tényleg szívós darabok, ezt én is megerősíthetem. Sajnos a rossz hír az, hogy a vizet viszont nem szeretik. Épp én is a héten teszteltem le ezt, máig sem tudom, hogyan, de egy hirtelen mozdulattól pont a klotyóban landolt :S Pár másodperc elég volt neki, hogy kómába zuhanjon. Végülis maga a telefon nem ment tönkre, csak az OP rendszer halt meg. Hm, bezzeg a régi Nokiám, aminek még nem volt OP rendszere, csak sima mobiltelefon volt, még a 60 fokos mosást is kibírta!! Komolyan!

egyedi 2011.02.22. 23:15:37

az én nokiám is túlélte a kicsi fürdővizét :) na jó a hangszórója kicsit megérezte, mert recseg és halk.
viszont ezerszer leejtettük már (Bence direkt, én véletlenül :) )de ezt jól viseli. (néha ugyan azt kívánom, hogy elromolhatna, mert akkor kénytelen lennék újat venni :) )

Panzej 2011.03.06. 17:04:39

Krinya, komolyan túlélt egy mosást???
Nem semmi.
Pár napja elővettem az évek óta nem használt, ősi nokiámat, és minden különösebb erőfeszítés nélkül lelket tudtam lehelni belé. Pedig az már akkor ősi selejtes példány volt, mikor megkaptam.

Egyedi, és milyenre áhítozol?

egyedi 2011.03.07. 07:27:58

@Panzej: érintőképernyős nokiára :) bár a legjobb egy ütés és vízálló lenne egy olyan bébi mellett, akinek csak a működő telefonok felelnek meg. valamiért csak ezekkel akar játszani. távirányítóból is csak az a jó, és nem lehet átverni :)
süti beállítások módosítása