Panzej 2010.10.23. 15:18

Fiúnap

Ülnek a nagyszobában és kiguvadt szemmel bámulják az időmérő edzést. Mind a három fiú, kivétel nélkül. Lackó kábé kétpercenként bejön jelenteni, hogy hol tart Hamilton, izgalomtól remegő hangon magyarázza nekem, hogy vezet a Vettel, vagy fogja a fejét, hogy már megint milyen lassú a Schumacher.

Én pedig esküszöm, nem értem, mi ezen az érdekes. Körbe-körbe mennek az autók, gyorsan, az igaz, de ez most tényleg olyan nagy etvasz? Mi az értelme a Forma-1-nek?

Megkérdeztem a fiúkat, íme a válaszok:

L: Összefonódik a gép és az ember. És ez csodálatos.

Lackó: A buccolások. Az, hogy most az egyik autó TELJESEN kiment a pályáról, KÉPZELD!! Szeretem. Nem tudom.

Palkó: az ő válaszára még várni kell egy ideig.

Szóval most világosság kellene gyúljon a fejemben. Helyette inkább Micit hiányolom. Csakhogy Mici most a Mátrában ugrándozik, tegnap lenyúlta a barátnőm. Pedig most elmehetnénk lánynapra. Nem hiányoznánk senkinek.

A bejegyzés trackback címe:

https://panzej.blog.hu/api/trackback/id/tr932393178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása