Panzej 2010.10.22. 12:10

Úgysem látja senki

Ma a lyukas zoknik napja van. Reggel Lackó jelent meg egy selejtes példányban, hogy aztán rövid szóváltás után lecserélje egy másik, hasonló problémával megáldott darabra. De ezt már emelt ujjas fenyegetőzés hatására sem volt hajlandó átvenni, hanem így, lyukasan ugrándozott el az óvodába.

A következő áldozat én voltam. Egyik zokni ép, fenn a lábon, másik zokni húz, fenn a lábon, jé, lyukas. Váll rándít, kismamának így is jó, úgysem látja senki.

Ja. Mekkora igazság! Azóta is ezen a félmondaton jár az eszem. Mert azt hiszem, ebben az indoklásban hatalmas HTB filozófia, rengeteg hibernált sors, lemondás és beletörődés van hímezve. Fontos üzenetek a ketrecből a külvilágnak.

Bár az is igaz, még ha néha pont az ellenkezőjét érezzük is, hogy azért még mindig ez a legvidámabb barakk.

A bejegyzés trackback címe:

https://panzej.blog.hu/api/trackback/id/tr12390652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

párizs 2010.10.28. 16:27:10

Panzej én egyszer jártam úgy zoknival, hogy nagyon siettem és titokzoknit akartam felvenni. Viszont csak felemás szinű volt. Egy fekete, egy fehér. Sebaj jó lesz, hiszen a titokzokni lényege, hogy nem látszik... Hát nem pont aznap sikerült elmennem egy olyan helyre ebédelni, ahol krisnások főznek és bizony megkérnek szépen, hogy vedd le a cipőd és zokniban menj be. Nem tudtam, hogy sírjak vagy röhögjek.

xebeche 2010.10.30. 20:28:30

én simán járok felemásban, minél vadabb, annál jobb. egyszer meg is kaptam, hogy mi az, nincs otthon egy rendes pár?! nem tudom, honnan ez a berögzülés, hogy a zokniknak egyezniük kell:)
süti beállítások módosítása