Ma felhívott a barátnőm, hogy ott van náluk az az ismerőse, aki ... vagy ... vagy ... esetleg csak valami ... ... megáldott átlagos asszony, és ha akarom, ...ri a mi lakásunkat is. - Akarom, persze, - lelkesedtem megnyerően, majd gyorsan le is beszéltünk egy jövő szerdai időpontot.

Szkeptikus vagyok, persze, de kíváncsi is, és múltkor olyan komolyan érdeklődtem a ... asszony tudománya felől, hogy most már nincs visszaút. Vállalnom kell az érdeklődésem gyümölcsét.

Egy órával később megpróbáltam beadni a sztorit L-nek, aki végig meredten nézett rám, mint aki nem hiszi el, pedig még azt is beleszőttem, hogy tulajdonképpen milyen olcsó ez az egész, háromezer forintért megtudhatjuk, vajon azért fordul-e minden éjszaka Mici az ágy lába felé, mert zavarja valami ..., esetleg geopatikus stressz éri őt a másik oldalon. De nem, L-t mindez nem dobta fel. Mindössze két dolgot mondott nagyon röviden, egy, hogy ő semmiképp sem akar jövő hét szerdán itthon lenni, kettő, nem árulhatom el senkinek, hogy mire készülök.

Úgyhogy most szorri, de ki kell találni, be kell helyettesíteni. Bocsi.

A bejegyzés trackback címe:

https://panzej.blog.hu/api/trackback/id/tr242331066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

winninger jolán 2010.09.29. 08:38:05

Van köze a vízhez és az erekhez? Elsőre nem vágtam. Mindenkinek meg van a maga keresztje,én például a dienetika elől menekülök, mert egyszer illedelmességből érdeklődtem:)

képes 2010.09.29. 12:00:38

csak arra majd nagyon vigyázz, hogy amikor ....i a ......-t, akkor nehogy hagyd, hogy ....-je a ......-t is, mert akkor a ....-k nem fognak .....-ni! de ezt most halál komoly. nekem volt egy ismerősöm, aki ismert egy ..... vagy lehet, hogy a ....-je ismert egy ......-t, és az pontosan ezt csinálta. hát el tudod képzelni szegényt. (és a ....-höz se engedd nyúlni!!!!)

képes 2010.09.29. 12:02:50

csak arra majd nagyon vigyázz, hogy amikor ....i a ......-t, akkor nehogy hagyd, hogy ....-je a ......-t is, mert akkor a ....-k nem fognak .....-ni! de ezt most halál komoly. nekem volt egy ismerősöm, aki ismert egy ..... vagy lehet, hogy a ....-je ismert egy ......-t vagy .....-t vagy az is lehet, hogy .... volt, és az pontosan ezt csinálta. hát el tudod képzelni szegényt.

képes 2010.09.29. 12:05:21

na látod, az, hogy most többször ment el a kommentem, is azt mutatja, milyen galibát tud okozni egy rosszul ..... ....!

opti (zimme-zum.blog.hu) 2010.09.29. 14:17:00

Képes, menj már, olyat röhögtem! Legalább te leírhatnád :)))

Amúgy Panzej, szerintem nem hülyeség, csak tényleg értsen hozzá aki csinálja.

OMara 2010.09.29. 15:34:18

Az én férjem roppant módon hisz ezekben a dolgokban, én viszont nem. Pár éve eljött hozzánk egy ember a maga kis ingájával bemérni a lakásunkat. Én magamban végigvihogtam a hókuszpókjait, de nem akartam elvenni az uram kedvét.
Egy dolgot kértem az embertől, hogy az én hálóhelyemtől tartsa magát jó távol,mert nekem úgy jó ahogy van.

Amúgy az én férjem az átlagosnál jobban képes érzékelni különböző kisugárzásokat. Példáúl Esztergomban, van 3 kőfej, egy templom kőfalában. Állitólag gyógyitó energiát bocsátanak ki, afféle zarándokhely lett.
Nos az én uram képes volt érzékelni,, mindhárom fejnél a nem tudom honnan származó energiát, én viszont semmit sem tapasztaltam.:)

herbivore (törölt) 2010.09.30. 01:49:53

szia Panzej,
a Poronty körüli felfordulás kapcsán láttam, hogy van blogod, kicsit lassú vagyok :)

szóval ha arról van szupertitkosan szó, amire tippelek, volt róla egy érdekes cikk a magyar narancsban, a szkeptikus társaság elnöke írta, és az volt a lényege, hogy enyhén szólva megalapozatlan :)
a link:
www.mancs.hu/index.php?gcPage=/public/hirek/hir.php&id=22103

egy barátnőmék hívtak ilyen pálcás embert, aki bemérte a lakást, majd megoldásként két laminált rajz padlóra ragasztását javasolta
én itt kicsit elvesztettem az addig se túl erős hitemet a dologban :)

Panzej 2010.09.30. 22:27:25

Win, igen, van. Szóval akkor dienetika után ne érdeklődjek. Köszi a tippet!

Panzej 2010.09.30. 22:31:27

Képes! :-DDDDDDDDDDDDDDD

Hogy lehetsz arra képes, hogy pont azt nem árulod el, hogy mire ügyeljek, amikor be...-tem a ...-t?? Írd körbe diszkréten légyszi, mert ha itt a férjem kedvenc hűtőjének baja lesz, hát rádküldöm a ... asszonyt a ...-jával, aztán ...-i a ...-t nálad is!

Panzej 2010.09.30. 22:35:09

Herbivore, na én aztán nem ragasztok semmit, bár talán még ez lenne a legnagyobb baj. Az őrjítő meg az idegesítő akkor lesz, ha mondjuk kitalálja a ... asszony, hogy rossz irányba fekszünk, vagy hogy egy ... van az ágy alatt. Mert én az ágyakat nem tudom máshová tolni, elleptük már az egész lakást. És az igazi szívás az lenne, ha kijelentené, hogy az egész ház alatt egy nagy ... ... van, és alegjobb lenne, ha elköltöznénk :-)

Anna mamája 2010.10.01. 15:23:04

Ajaj, ez utóbbi esetben Annáéknak is költözniük kellene...Már csak ezért is nagyon bízom benne, hogy a ....asszony mindent a legnagyobb rendben talál! :-)

Panzej 2010.10.04. 20:59:56

Majd beszámolok, mit ... a ... asszony. ;-)

párizs 2010.10.07. 16:30:56

Panzej mi lett a ... eredménye?
süti beállítások módosítása