Panzej 2010.09.29. 12:05

Has-láb-popsi

Fel a fejjel, király lesz, király lesz.

Ezzel bíztatom magam tegnap óta. Ettől várom a lelki békét, a megújulást, elmém felfrissülését, király lesz, hát persze.

Ma ugyanis elmegyek tornázni, ha jól számolom, olyan hét éve nem voltam. Előkotortam a szekrényből valami cuccost, piros rövidnadrág sötétkék felsővel, a férjem szerint úgy nézek ki benne mint egy volt NDK-s futónő. Ezzel aztán a maradék önbizalmam is elpárolgott, tegnap óta úgyis azon heccelem magam, hogy milyen égő leszek ma a lomha mozgásommal és zsírban tocsogó végtagjaimmal.

Fel a fejjel, király lesz, király lesz..

7 komment

Címkék: torna zsír

A bejegyzés trackback címe:

https://panzej.blog.hu/api/trackback/id/tr902331979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

motymoty 2010.09.29. 13:00:14

Az lesz! Bár nem biztos, hogy az első is, de a harmadik már biztosan. Ne add fel!

OMara 2010.09.29. 15:22:03

Remek ötlet a torna.

Én már 14 éve csinálom itthon, lassan kiépitettem a "géppparkomat". Elmenni valahová tornázni, nos ahhoz viszont már nem lenne energiám.
Valóban az első alkalmak a legnehezebbek, sőt emlékezetesek is az izomláz miatt.

De ne add fel, valóban egyre könnyebb lesz, és az eredmény is igen látványos egy idő után.

Gondolom a babzsúros fotón te vagy látható?!
Én nem láttam rajtad egy csepp felesleges zsirt sem. :)

Krinya75 · http://en-mozaikok.blogspot.com/ 2010.09.29. 15:40:55

Én is csak itthon szoktam tornászni, igaz, elég intenzíven, már több, mint 3 éve (terhesen is szorgalmasan csináltam a terhestornát, abból is a keményebb változatot). Előnye ugyanaz, mint a hátránya, hogy bármikor neki lehet állni (és el is lehet sumákolni). Kitartás, csak az eleje nehéz, aztán tényleg sokkal jobb lesz, nekem rengeteg energiát ad a mozgás!

korcsolya 2010.09.30. 00:05:19

Hajrá Panzej!!! Én is most kezdtem, kb 6 év után újra.... tudom, mit érzel!

Laliath 2010.09.30. 12:15:16

Hajrá Panzej, tuti jól fog esni a mozgás :)
Én meg csendesen irigykedem egy sort, mert a terhesség óta árván magára hagyatva hever a súlyzóm az ágy mögött.

Panzej 2010.10.04. 21:09:33

Mara, mi van a gépparkodban?
Igen, én vagyok a képen, és az igaz, hogy nem vagyok kövér (bár azért úgy négy kilót a combjaimból le szeretnék faragni), de már nem vagyok az a feszes maca aki voltam, és igazából ezen lenne jó változtatni a tornával. Izmot csinálni a zsírból.

Panzej 2010.10.04. 21:12:37

Laliath, hát vedd elő! Most babás vagy éppen? Mert akkor persze hagyd ott, és irány a terhesjóga! :-D
süti beállítások módosítása