Panzej 2010.09.24. 01:03

tenkjú full mún

Ma annyi bosszúság ért, mint máskor egy hónapban összesen. Egy ismerősöm szerint nyugodjak meg, mindenről a telihold tehet.

Szóval köszi telihold, hogy otthon hagytam a pénztárcámat, és ez csak a kasszánál derült ki, mikor már szalagra pakoltam a bevásárlást, köszi telihold, hogy rámküldted a dühös barátnőmet, köszi, hogy nem tudtam időben hazaérni, és emiatt az anyósomnak húsz percet kellett várnia az ajtó előtt, köszi, hogy találkoztam egy őrülttel, aki szembement a forgalommal, köszi, hogy kétszer majdnem belémjöttek, nagyon kis híja volt annak, hogy én ma ne a kórházban a gipszemmel ütögessem a laptopot és köszi az egész Poronty-históriát. 

Most mennem kell, mielőtt az insomniámat is megköszönöm, akkor pedig jöhetek holnap is, de akkor már nem telihold, hanem a dögfáradtság miatt.

A bejegyzés trackback címe:

https://panzej.blog.hu/api/trackback/id/tr372319346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ziebi 2010.09.24. 01:19:52

Oh basszus, tényleg, telihold.
ezért van ma ilyen "húzzelőlemmertmegütlek" hangulatom.
Ezen csak az alvás segít, szép álmokat! :)

Koczek úr 2010.09.24. 11:30:52

És, kialudtad magad?

nanemárrr 2010.09.24. 11:40:31

Szia Panzej! Utánad szoktam olvasni a P-ot, szóval nem értettem, hogy mire célozgattál fentebb. Erre benézek és anyám mit látok! Azt hittem seggre ülök...csak azért nem, mert ültem. Szaranya üzemmódra kapcsoltam és nekiálltam kibogozni a dolgokat. Így csak délután lesz gyerek legeltetés, de már képbe kerültem.
Remélem lassan kihevered a fullmún-t hamarosan!

korcsolya 2010.09.27. 12:54:12

Panzej, erről az egészről senki sem tudott? Ti, "írók" sem? Vajon miért?

Panzej 2010.09.27. 18:58:00

Korcsolya, talán két nappal előtte tudtam meg Tündétől. Azóta sem tudok semmi egyebet. Mivel nem pörgök nagyon a fórumokon, ezért valahogy a külsősnél is külsősebb vagyok. Szerintem egy szimpla törzskommentes többet tud mint én. Látom, h alakult az az új hely, de azt sem tudom követni, én nem bírok ennyit netezni egyszerűen. (Nem is értem, hogy a törzsgárdának honnét van ennyi ideje a gép előtt ülni.)
A dívány nem veszi fel velem a kapcsolatot. Még ezt a hetet megvárom, aztán meglátom, nekem ez a se kép se hang megoldás megalázó.

korcsolya 2010.09.28. 14:40:42

Ez érdekes, mert hogy most ott a Palkónapló a díványon! (Egyébként megint jól sikerült írás lett, a témája meg nálunk abszolút aktuális...)

Én sem tudok ennyit netezni, mint ők. Nálam akkor ez a házimunka rovására menne, amit nem szeretnék, utálom, ha szalad a lakás (netezés nélkül is gyakran megesik). A gyerekekre szánható nettó időről ne is beszéljünk. Na megyek is, mert kezd sok lenni itt a gép előtt. :)))))
süti beállítások módosítása