Panzej 2010.07.16. 00:12

Bogyó

Itthon vagyok, és túl egy nagy adag ham&eggs-en így, este tíz után, azon morfondírozom, hogy mi a búsnak vettem meg azt a hatalmas adag szűztea tablettát. Vagyis, hogy tudom. A terhesség alatt rámrottyant kilókból még mindig van rajtam úgy négy. És ezek aztán makacsul tartják magukat, gonoszul kacagva terpeszkednek a combomon, én meg utálom őket. Aztán két napja megláttam ezeket a guszta kis tablettákat egy nagyon hatásos dobozban. Ééééés, kerek ötven százalékkal olcsóbban. Ez, nahát ez aztán meg egy akkora lökést adott, hogy szinte futottam vele a pénztárhoz.

Azóta két nap telt el, és én még mindig szaladgálok. Igaz, most valahogy sokkal fürgébben. És egyre gyakrabban. Mert az, hogy ez a tabletta tulajdonképpen egy félárú belépő a klotyóba, az persze nem volt ráírva a fancy dobozra.

Asszem legközelebb nem emelek le minden vackot a polcról, azért mert olcsó, és mert talán, esetleg, egy nagyon kicsit szükségem van rá.

Inkább kétszer is meggondolom, kell-e nekem este tízkor ham&eggs.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://panzej.blog.hu/api/trackback/id/tr912154630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

OMara 2010.07.16. 13:54:28

Én a Ligetszépe kapszulának dőltem be!
Az is akciós volt, egy áráért kaptam két dobozzal. Becsülettel be is szedtem őket, de még szaladgálnom sem kellett tőlük.
Ami állitólag néha nagyon hasznos a szervezetnek.
Már láttam igen kemény pénzekért gyógyszertárban olyan kapszulákat, amik kimondottan ezt a célt szolgálják.
Hát, ez nem egy kellemes módja sem a megtisztulásnak, sem a fogyókúrának, ...legalább is szerintem:)

Mondjuk ebben a melegben nem is nagyon kivánok enni, csak folyamatosan öntöm magamba az ásványvizet és estére olyan vagyok, mint egy törpe vizmű.:(

opti 2010.07.16. 14:11:53

Szia Panzej, de jó, hogy rádbukkantam :)

olvasd el ezt a diétát, csak két hét, ki lehet bírni (többet én se tudnék):

zimme-zum.blog.hu/2010/07/10/a_kedvenc_dietam_ha_van_ilyen_egyaltalan

Leluti 2010.07.18. 10:16:24

Szia Panzej!

Ezeket a bogyókat amiket említesz egyik ismerősöm kimondottan hashajtónak használja, mert neki meg ezzel vannak nehézségei.
Amúgy szerintem, ha egy időre kiiktatod a kenyeret és az édességeket,cukrot, hamar érsz el eredményt.Emelett viszont nyugodtan ehetsz ham&aggs-et is akár,mert nincs benn szénhidrát.
Ezeket sajna alaposaqn kitapasztaltam, midkét terhességemnél magas volt a cukrom.

Opti!
Ez jól hangzik! El is mentettem.
Nekem is csak pár kilótól kellene megszabadulnom, de ezek valamiért roppantmód ragaszkodnak hozzám.

Panzej 2010.07.19. 00:25:14

Köszi Opti! Tényleg jópofa ez a diéta!
Leluti, olyan marha nehéz nekem kiiktatni a kenyeret. Én nem tudok csak úgy magába enni húsfélét, de még salátát sem. Inkább nem eszem semmit.

Leluti 2010.07.19. 11:07:26

Panzej!
Én is így voltam vele, de ugye a szükség nagy úr és egészen megszoktam.
A Norbis updet 1-es kenyérnek csak negyede a szénhidrát tartalma, meg a kalács sem olyan vészes, még valami mazsola féleség is van benn. Akkor mennyei eledelnek számított.Enyhe fűrészpor íz azért vegyül bele.:)
Próbáld meg esetleg a kenyér mennyiségét csökkenteni.
Nekem is könnyebben lemenne gondolom,ha nem vágtam volna be néhány lekváros palacsintát...:)

OMara 2010.07.19. 12:45:49

Tényleg nehéz kiiktatni a kenyeret az étkezésből.Ráadásúl a férjem imádja a friss, meleg és ropogós kenyereket. Szép emberes szeleteket is vág magának.

Én viszont már évek óta csk statiszta vagyok a kenyérvásárlásoknál, azaz nem eszek ilyen kenyereket.Furcsa mód meg tudom állni.
Több módszerem is van. mert valami ami hasonlit a kenyérhez, bizony kell, főleg a jó szaftos kajákhoz. Nos vannak ezek a szeletelt, sokmagvas, korpás,..kenyerek amik igen vékonyan vannak szeletelve. Ezeket veszem és naponta egy szeletet a reggelihez engedélyezek magamnak. Néhány áruházban kaphatók félkilós kiszerelésben is. Ennek egy részét, konyharuhába csomagolva tárolom a hűtöbe. Ahol kicsit kiszárad, igy nagyon fincsi. A legújabb családi "kenyérőrúlet, ebben a férjem is partner a pászka.
Mivel csak lisztből és vizből készűl egészséges,és nem hizlal. Jól kenhető és bármennyit lehet belőle enni lelkiismeretfurdalás nélkűl.

Panzej! Ha nem ismered kóstold meg. Egy próbát megér.

Én Norbit hiteltelennek tartom, bocsi. Semmi szakirányú képzettsége nincs,mégis van mersze "belepiszkálni" az emberi test működésébe. Ráadásúl áitólag fo...tosak az ételei és rengeteg mű össztevő van bennük. Persze ez csak az én véleményem.

Palacsintával én is szoktam vétkezni!
Ráadásúl szoktam kapni házikészitésű baracklekvért.:)
süti beállítások módosítása