Panzej 2010.05.13. 11:32

Köszi, Palkó!

Hiába, Palkó nélkül unatkoznék.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 komment

Címkék: vicces palkó

A bejegyzés trackback címe:

https://panzej.blog.hu/api/trackback/id/tr81999534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Magenta (törölt) 2010.05.13. 11:42:23

Hm, ha az óvodákban is ezt csinálják a gyerekek, akkor értem a havi 250 tekercset. :D
(viccvót)

Tényleg olyan wc-tek van, aminek nincs alsó csatlakozása? Irigy... :)))

Palkó meg cuki, de ezt mondanom se kell, úgyis tudod. Pedig általában "férfiban" nem jön be nálam a szőke.

Panzej 2010.05.13. 11:45:57

Hogy miket ki nem szúrsz, Magenta! :-))))
Pedig pont azt néztem, hogy no, ezen a képen semmi izgi nincs a lakásból. Tévedtem! :-)
Férjem mániája az ilyen wc, nekem tök mindegy volt, bár így utólag beismerem, hogy én is elégedett vagyok..

motymoty 2010.05.13. 12:07:06

Jól lehet alatta takarítani, ellenben már találkoztam olyannal ami billegett, elég ijesztő volt. Azóta nem irigykedem :). Palkó nagyon édes!

Magenta (törölt) 2010.05.13. 12:27:29

Bocs, nem akartam a vécétekben "turkálni". :)
De elég jó megfigyelő vagyok, néha kiszúrok nüanszokat is, férjem néha megőrül tőle, mikor filmnézés közben csinálom ("ú, nézd micsoda lámpa van ott a háttérben", pl.)

Ha úgy alakult volna az életünk, ahogy terveztük, jövőre nálunk is ilyen vécé lenne, azért tűnt fel. :)

Magenta (törölt) 2010.05.14. 13:19:19

Panzej, van valami privát elérhetőséged? Kérni szeretnék valamit, de négyszemközt.

Panzej 2010.05.14. 18:32:44

Magenta: panzej@freemail.hu
egy őrület van ma nálunk

zuzmó 2010.05.16. 12:53:36

Kicsi lányom egy frissen bontott 72 db-os popsitörlőcsomagot pakolt ki teljesen, mintegy 2 perc alatt fullra beterítve velük a kiságyát :))
süti beállítások módosítása