A konyhám már odaát. De ma még itt alszunk. 

Nem írhatom azt, hogy végre költözünk, mert utálom. A dobozokat,a bizonytalanságot, az új környezetet, a változást. És ahogy sejtettem, az új helyen nem lesz zökkenőmentes az élet. De erről majd később, ha elsirattam végre ezt az életünket. A mi kis bejáratott, olajozott, sima életünket. Nagyon jó volt itt.

Vajon milyen lesz majd "ott"?

Ma még csak a holnapra gondolok. A holnaputánra ráérek holnap. Bőgni is ráérek majd holnap. Mintha a szívemet tépnék ki ezzel a lakással. Annyi minden történt itt. Minden zugban emlékek. 

Megyek, pakolok tovább. Utálom, utálom, utálom.

A bejegyzés trackback címe:

https://panzej.blog.hu/api/trackback/id/tr834276845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VLSZ (Világ Legjobb Szomszédasszonya) :-) 2012.03.02. 16:33:58

Panzej!

Hiányozni fogtok, de nagyon!!!
Én is mindjárt sírok! :-(

Ezúton is sok-sok puszi és ölelés Tőlünk: VLSZ

IxChel 2012.03.04. 06:52:39

Én is ez a típus vagyok, a párom pont az ellenkezője, így 4x költöztünk a 2,5 év alatt... Ebből hármat gyerekkel.
El sem bírom képzelni, hogy tudjátok 4 gyerkőc mellett levezényelni... Nálunk a nagyja rám maradt, sőt..., így két héttel korábban már dobozok mindenütt, a költözés napjára pedig sikítófrászt kaptam. És nem volt időm elköszönni. Úgy voltam vele, hogy majd, ha már bepakoltam, aztán ha majd megyek, majd utolsó este, utolsó reggel, aztán úgy beindult a pörgés, hogy nem jutott rá időm. Pakolás közben a legjobb, akkor előkerül egy csomó régi cucc, egy csomó emlék, lehet jókat bőgni. Költözéskor már nincs búcsúhangulat, pörgés van.
Szóval búcsúzkodj állandóan, mert pakolás közben van hangulata, az ember meg-meg tud állni és emlékezni, aztán bőgni egyet. (és ha előre megéled ezeket, akkor a költözéskor már annyira tele vele a zsákod, hogy eszedbe se jut bőgni :)).
Bocsi a korán reggeli szómenésért, kicsit régóta vagyok már itthon :)
Kitartás Panzej, csak előre, jobb lesz, meglátod. (lesz a fenét, amíg az új helyen is nem gyűjtesz jó élményeket)

kutyáslány 2012.03.05. 19:48:43

Átérezni nem tudom, mert én imádok költözni, imádom a felfordulást, az új kezdetet. :)
De ölellek és kitartást kívánok neked. Jó lesz, meglásd.

fantam 2012.03.26. 12:15:21

Szia!

Mi van veletek? Elvesztél?!?

macskavati 2012.03.29. 00:15:07

Remélem, hamar megszereted az új lakást!
süti beállítások módosítása