Panzej 2011.08.08. 11:41

Goldenblog?!

Ma reggel szembesültem a ténnyel, hogy L belökött a Goldenblogra. Kategória szerint az "egyéb blogok"-ba kerültem, ebből is látszik, mennyire behatárolható a működésem.

Nyerhetek egy mixerképzést. A gyerekek biztosan nagyon örülnének neki. (Na jó, L azért még összedobálhatna egy Golden Coconut-ot itthon, igazán nem lenne hátrány.) És azért még nyerhetek modemet vagy Samsung Galaxy Tab-ot. Az utóbbinak még tapsikolnék is.

Most pedig, miután minden fontosat elmondtam, leszállok a realitások rögös talajára, és felkérem a kedves közönséget, hogy szégyentelenül bökdösse a szavazógombot. Már  amennyiben késztetést érez rá.

Gyerünk, nyomjuk le együtt a Tékozló Homár-t!

(Gúnyos kacaj, szempilla rebegtetés, csók.)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://panzej.blog.hu/api/trackback/id/tr883133642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egyedi 2011.08.08. 12:20:00

szavazgatás közben láttam, hogy ott vagy, így gyorsan rányomtam :) tuti te győzöl!

cherrypie 2011.08.08. 14:29:49

Szavaztam. (A homár meg egyébként is unalmas már ;D)

guju 2011.08.09. 08:53:28

Én is szavaztam már, mire kiposztoltad...Hajjrá_panzej_hajjrá_panzej!!!!!!
süti beállítások módosítása