Panzej 2011.06.13. 12:27

Örökterhes

Ma reggel, mikor megint fitten és üdén magamhoz tértem, tekintve, hogy a gyerekek megint egy éjszakát a nagyszülőknél ficánkoltak, arra gondoltam, akár szülhetnék is egyet. 

Most ezzel a tudattal járkálok, szuggerálom magam, egy ma esti szülés olyan hendi lenne, még az is lehet, hogy Lackó pénteki ballagására már kijöhetnék a kórházból. Kérek mindenkit, hogy akinek van praktikája indításhoz, bevált módszere, varázsigéje, írja meg nekem, most majd szép lassan mindent kipróbálok. Az alkohol egyelőre nem használ, tegnap két kupica tojáslikőrt is magamba döntöttem, de az enyhén illuminált állapoton kívül semmi egyéb nem jött össze.

Ám volt egy másik szélsőséges gondolatom is ma reggel, mégpedig az, hogy holnap elmegyek és veszek egy csomó új terhesruhát. Lehet ugyanis, hogy ezentúl ilyenekben fogok járni. Mindörökkön-örökké. 

A bejegyzés trackback címe:

https://panzej.blog.hu/api/trackback/id/tr922980150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

OMara 2011.06.13. 13:15:23

Amikor 9 hetes terhes voltam, sajna egy időre be kellett mennem kórházba.
Ez egy régi, azóta már megszünt kórház volt, patinás lépcsőházzal, jó magas lépcsőkkel.
Egy séta alkalmával nem hittem a szememnek, hatalmas pocakkal rendelkező, leendő anyukák "száguldoztak" fel-alá a lépcsőn. Mint kiderűlt, csak azt szerették volna, hogy végre elinduljon a szülésük. Volt akinek bejött.:)
Állítólag a szex is hasznos "praktika".:)

Daka-Szabó Tünde 2011.06.13. 13:25:06

Nálunk régi jó bevált módszer a takarítás.
Én is úgy indultam el, hogy édesanyám eldöntötte, hogy na akkor most kitakarítja a lakást, hát nem jutott messzire, azaz, de a kórházba. :)

Első gyermekkel én is nekiálltam ebéd után takarítani (nem a szokásos, inkább nagyobb volumenű dolognak kell nekiállni, így a szervezet inkább megszül mielőtt lefárasztanád... :) ) és estére meglett a fiam. :)
De állítólag a szex is jó.

Kitartás.

Drukkolok!!!!

(babanetes _manó)

Krinya75 · http://en-mozaikok.blogspot.com/ 2011.06.13. 14:07:34

Νekem egy jól bevált módszer se jött be egyik gyerkőcömnél sem... a sok lépcsőzéssel csak annyit értem el, hogy olyan izomlázam volt a combomban, hogy menni is alig bírtam, a lakás azóta se ragyogott úgy, a sok "keksz" a végén meg már megfeküdte a gyomrunkat... aztán ami végül mégis bejött, a harmadik gyerkőcnél, hogy miután 2 órán keresztül ctg-zek meg megfigyeltek, és a doki megállapította, hogy na itt ma sem lesz szülés, bánatomban elmentünk kirándulni a várostól 30 km-re.... Abban a pillanatban, hogy kiszálltunk az autóból, beindult... és épp hogy csak beértünk a kórházba, szó szerint... Izgi volt!

Zsemlepofi 2011.06.13. 15:47:38

Nálunk tényleg bejött az "együttlét". Megmondta a doki, hogy ha a kiírt időpontban szeretnék szülni, akkor elötte levő két este legyünk együtt. Mire a vizsgálatra mentünk, már két ujjnyira kitágultam. Azt mondta, hogy amúgy is így indítanák meg a szülést, csak szintetikus "anyaggal". :-)
Drukkolok én is nagyon!

VLSZ (Világ Legjobb Szomszédasszonya) :-) 2011.06.13. 16:16:33

Menj esküvőre, utána vegyél részt a lagziban, és "táncold ki magadból"!! Bulizz egy jót!

Nekem 2 hete ez bejött! :-D

Puszi

Bagiraa 2011.06.13. 16:26:59

Szia,

én egy állítólagos bábakoktélt hallottam, hozzáteszem nem próbáltam ki, úgyhogy fogalmam sincs, hogy működik-e. De minden mindegy alapon akár még be is jöhet...

Szóval 20ml ricinusolaj, 20ml pálesz, 2 dl s.baracklé összekeverve, egy hajtásra lenyomva. A durvított változat (gondolom türelmetleneknek: feles + 3dl s.baracklé + 1dl (!!!) ricinusolaj

Nem tudom kedvet kaptál-e... :)

vatikati 2011.06.13. 17:53:40

Nem tudom, hogy mi az összefüggés, de mind két lányka érkezése előtti nap rakott zöldbabot ettem, a szülés napján meg zöldalmát. :)

Paramami 2011.06.14. 00:27:48

Az én dokim kifejezetten eltanácsolt a ricinusolajas indítástól. Aszonta, hogy ettől max. nagyon fogok fosni, és ha meg is indul a szülés, baromira fog majd zavarni, hogy közben rosszul leszek.

Első gyerek faros volt, ezért a doki egy nap túlhordást sem engedett, hanem meg volt beszélve, hogy ha időre nem bújik ki, császár. Én meg nagyon szerettem volna, ha magától megindul, hátha megfordul addig, meg tudom szülni magától, ha meg nem, legalább vajúdni akartam nagyon (legalább megérintsen a szülés szele). (N.B. császár lett, mert lábtartásos volt, de azóta kettőt szültem szépen hagyományos úton, hála a dokimnak is, hogy hagyta.)

Lényeg: a császár előtti este begorombultam, és egyszerre megittam a Bába válaszolban található fűszerkoktélból a napi adagot. Most nem tudom elővenni a könyvet, de rákerestem a neten, valahol találtam hasonlót:

Hozzávalók: 1 db fahéj, 1 kis gyömbérgyökér, 1 ek verbénatea (vasfű - Verbena officinalis).

Ezeket 1l vízben 10 percig főzzük, a verbénát nem szabad főzni, a 10 perc után a verbenára ráöntjük a főzetet.

Az italt a nap folyamán langyosan kortyonként kell meginni.

Nem hiszem, hogy csak úgy van otthon Nálad minden hozzávaló, de talán egy fahéjas-őrölt gyömbéres kombót össze tudnál hozni. Az egy liter lehúzása után két órán belül vajúdtam. Na persze nem biztos, hogy ezért. De azóta két embernek ajánlottam, és nekik is bejött. Hátha. De remélem, azóta már spontánul is vajúdsz. A harmadik nálam aznap jött ki, amikor apukám éppen véletlenül itt aludt nálunk, ez elég ritka esemény, és még lett volna hátra tíz nap, a dokim nem volt itthon, viszont a gyerekvigyázás szempontjából ideális volt az időzítés.
süti beállítások módosítása