Panzej 2011.01.25. 23:53

Katyvasz

Már megint magamat marcangolom mások hülyesége miatt. Holott valahogy megint azt érzem, mert egyszerűen benne van a levegőben, hogy nem kellene kapkodni, szépen eldől majd minden a fejem felett. Megoldódik kapálózás nélkül is, csak hagyni kell.

Addig is elmesélem, hogy ma rúzsba fektettem a pénzemet, rögtön kettőbe, miután az elmúlt másfél évben csak ezer éves, félig elszáradt példányokkal színezgettem rózsapiros ajkaimat. Az eladónő ráadásul értett ahhoz, hogy mi kell nekem, így aztán én is jól jártam, meg ő is. A játszótérről nem is beszélve. Mert persze a legtöbbet ezentúl is ott fogok tündökölni. Egy rúzs nem csinál nyarat.

A bejegyzés trackback címe:

https://panzej.blog.hu/api/trackback/id/tr952613894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

OMara 2011.01.26. 12:17:03

Én is vettem múltkor két rúzst,és bizony amikor felkentem a számra egyből jobb kedvem kerekedett.
Az meg csak egy ráadás volt, hogy az uramnak is tetszettek ezek az árnyalatok.:)
Szóval egyetértek az előttem szólóval,....igenis csinál!!!!!!!!!!

VLSZ (Világ Legjobb Szomszédasszonya) :-) 2011.01.27. 09:48:25

Szinten egyettertek az elottem levokkel!
Ferjem is, lanyom is rogton tesznek megjegyzest egy ilyen muvelet utan, hogy: szep vagy Anya! Es ez annyira jo!!!

Puszi

minkamunka 2011.01.31. 14:02:29

Az elméletem hozzá, hogy a jó rúzsvásárlás végső soron pénzspórolás, hiszen így az ember lánya nem csábul el minden hónapban olcsó, leárazott példányok után, hanem naponta használja a tuti példányát.
Az enyém egy évig kitartott, pedig minden játszóterezésnél használtam :)
süti beállítások módosítása