Panzej 2011.01.22. 17:32

Az én kávém!

Na tessék, erről beszéltem, ott, ott tűnik el a kávém! Nála! Benne!!

És még csak haragudni sem lehet rá. Maximum megzabálni..

 

 

 

 

 

 

 

7 komment

Címkék: kávé palkó

A bejegyzés trackback címe:

https://panzej.blog.hu/api/trackback/id/tr32605380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pomme-pomme · http://pommepomme.blog.hu 2011.01.22. 20:17:58

Még szerencse, hogy macikávét iszol. Mi lenne, ha még utána pörögne is a koffeines kávédtól. :)

Panzej 2011.01.22. 23:34:03

Sziasztok! Már nagyon rég nem reagáltam a kommentekre, elnézést kérek! Arra egyszerűen nem maradt sosem energiám. De mindet elolvasom, és nagyon köszönöm a buzdítást, gratulákat, a drukkokat, meg a sok-sok támogatást, vidámságot, érdeklődést, amit hoztok nekem! Nagyon hálás vagyok, ahogy a levelekért is (panzej@freemail.hu).
Ígérem, hogy szorgalmasabb leszek a válaszolgatásban is!

OMara 2011.01.23. 13:01:40

Az én "kislányom", ma már 24 éves.
Viszont, ahogy Palkó aranyos fotóját néztem, eszembe jutott, hogy mi mennyit próbálkoztunk azzal, hogy a lányt megtanítsuk pohárból, bögréből inni. Ugyanis állandóan légszomja lett, amikor pl a poharat vagy a bögrét a szájához emelte. Ma már jót mosolygunk ezeken a fotókon.:)

Krinya75 · http://en-mozaikok.blogspot.com/ 2011.01.24. 12:03:10

Én irigykedve olvasom ezeket a reggeli-lopkodós bejegyzéseket :)) Az én gyerekeimet úgy kell lasszóval összeterelni, hogy jöjjenek enni végre, a kicsi meg főleg egy külön történet, felőle aztán egész nap terítve lehetne az asztal, önszántából biztos nem nyúlna kajához :(( Öröm az ilyen jó étvágyú kis lurkókról olvasni, hajrá Palkó! :DD

Panzej 2011.01.24. 22:05:20

Krinya, nekem is Palkó az első evős gyerekem. A többi ilyen idős korában mind fotoszintetizált. Érdekes, hogy mióta viszont úszni járnak, azóta nagyon jól esznek. Csak persze le is dolgozzák. De pl. Lackó olyan jó kis szálkás izmokat növeszt, hogy ihaj!

Panzej 2011.01.24. 22:09:04

Mara, hát igen, mindenki parázik a kanállal evésen, pohárból iváson, szobatisztaságon stb, aztán az esetek túlnyomó többségében mégis megold minden kérdést az idő! A te lánykád sem iszik már cumisüvegből :-)
Mondjuk nálunk sosem volt sem cumi, sem csőrös pohár, a cici után mindig rögtön a pohár jött. Kritizáltak is miatta, de én önző vagyok, nem akarok plusz problémákat gyártani :-)

OMara 2011.01.25. 11:48:26

Az én lányom is szinte fényevő volt kicsi korában, megjegyzem ma sem eszik sokat.
A szobatisztasággal nem volt sok probléma. A bili nem érdekelte, csak a "felnőttvécé". Szerencsére akkor már lehetett kapni vécére tehető ülőkét. Szinte egyidőben hagyhattuk el a nappali és éjszakai pelenkázást,...
Az én lányom a Hal jegyében született, de a mai napig viziszonya van,...hiába próbálkoztunk, hogy megtanitsuk úszni, ..nem ment,...
süti beállítások módosítása