Panzej 2010.12.02. 22:46

Kölök

Hosszas töprengés után úgy döntöttem, hogy nem ússzátok meg.

Íme a rejtélyes honfoglaló, aki egyesek szerint fiú, mások szerint lány, de mindegy, is, mert az egyik azért egészen biztosan stimmel:

A bejegyzés trackback címe:

https://panzej.blog.hu/api/trackback/id/tr142489522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ficus Kinky 2010.12.03. 08:39:14

kislányra fogadok! :)

Paramami 2010.12.03. 14:07:50

Most pontosan mekkora? Kirakhatnál oldalra egy tickert, hogy ne kelljen számolgatni. Az enyémet is nehezen tartom számon (sokszor ellenőrzöm a tickert), hát még a másokét. Na, arra már nincs agyi kapacitásom!

Egyébként nagyon cuki - én ezen az UH-n szoktam rendszeresen bőgni, amikor már éppen gyerekformája van, és már nem csak egy paca, de még nem nagy, csak olyan borsócska (vagy borsszem).

Nagytimi 2010.12.03. 16:44:42

Szerintem is lány!Kiegyenlítődnének a nemek nálatok.És szerintem sokkal könnyebb lánynevet választani,mint fiút:)

zuzmó 2010.12.03. 22:13:44

Aranyos :)) szerintem kisfiú :)) Aki eltalálja, mit nyer? :)

Nagytimi: Hogy lánynevet könnyebb választani...? Hát nem tudom, nekünk a 3. lánynál már komoly fejtörést okozott a dolog :DDD

Nagytimi 2010.12.04. 12:28:54

@zuzmó: Legalább is nekünk nem volt nagyon nehéz,a fiúnéven sokat gondolkodtunk,de végül nem kellett,mert lányunk van.Igaz egyelőre egy,nem tudom a harmadiknál mit mondanék:)HA a papírforma szerint haladunk a következő fiú lesz és befejeztük a gyerekezést.De,mint tudjuk ember tervez...:)
süti beállítások módosítása