Panzej 2011.06.29. 00:49

Brékó, brékó!

Kedves Közönség!

Egy immár négy gyerekes anya keresi a kegyeiteket így hajnali egy óra tájban egy nyekergő és három - egyelőre alvó - másik gyerek társaságában. Van egy férj is valahol, de ő nem számít, jelenleg a számítógép ölelő karjaiban keresi a menedéket, így rövid leszek, de ígérem, holnap visszatérek. Hosszan és kimerítően.

Addig pedig hadd rebegjek egy meghatott, régen esedékes, ezer hálás köszönömöt minden kedves jókívánságért, drukkért, figyelemért, türelemért amit Tőletek, olvasóktól kaptunk!

Panzej

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9 komment

Címkék: isti

A bejegyzés trackback címe:

https://panzej.blog.hu/api/trackback/id/tr1003023377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egyedi 2011.06.29. 07:48:19

Isti nagyon cuki :)
Nagyon kíváncsi vagyok a tesók véleményére!

motymoty 2011.06.29. 08:54:53

Nagyon aranyos. Gratulálok!

_ludmilla_ 2011.06.29. 10:30:59

Szia Panzej, welcome back :-))
Várjuk a beszámolót!
Nagyon helyes ez a gyerkőc is, gratulálok!

vatikati 2011.06.29. 11:16:19

Ez a kisbaba, nagyon szép, formás, gyönyörű. Teljesen odáig vagyok érte, meg vissza. Mondjuk a többi gyermeked is nagyon szépséges, de most épp a kicsitől kell elájulni de rendesen :)

Nagytimi 2011.06.29. 18:04:20

Örülök,hogy jól vagytok,a fejlécben kéretik a kis Istit is megemlíteni:))))Bár ő még csak oázik,nem blablázik.:DDDDIIIIIrtó cukkerboy!(bocsánat az émelygésért,de így van)

phoboss 2011.06.29. 18:53:38

Aranyos :) Nagyon várjuk a hosszabb beszámolót! És igen, a fejlécbe immár jöhet a "blabla Isti" is, és a megemlítés a jobb oldali szövegben is :))

korcsolya 2011.06.30. 13:04:30

Panzej, elhiszed nekem, hogy a szülés óta minden na benéztem ide, hátha raktál föl új képet, infót? :))
Hát ez a gyerek egyenesen gyönyörű!!! Isten hozott, Isti!

Bagiraa 2011.06.30. 13:20:17

Nagyon vártam az újabb jelentkezést én is, majd mindennap jártam errefelé... És Istinek igazi Panzej-orra van, ha szabad ilyet mondani! :) Nagyon nagyon aranyos!
süti beállítások módosítása