Kicsit idegesít, hogy ma többen, többször is rádöbbentettek arra, már nincs két hetem a szülésig. És mindenki olyan értetlenül néz rám, hogy mit virgonckodom én itt meg ott, hitetlenkedve lestek, hogy megjelentem Palkóval és Micivel Mici balett-nyílt óráján, és nem érti senki, hogy hogy ülhetek még volán mögé, hogyan cipelhetem le meg fel Palkót a másodikra, a többi, kevésbé látványos napi meló elvégzését már nem is emlegetve.

Ők rajtam, én meg a két heten vagyok megdöbbenve. Komolyan. Én és a szülés, az még nem lehet, itt valami tévedés van, kérem szépen. És bár igaz, hogy keményedek rendesen, nehéz a hasam, vizes a lábam, az ujjaim mint a virslik, de mégis, a napi rohanásban egyszerűen nem érek rá ezekkel a tünetekkel foglalkozni, és azt hiszem, én lennék a legjobban megdöbbenve, ha egyszer csak alám toccsanna a magzatvíz. Megszoktam már a folyton hullámzó, hatalmas pocakomat, az állandó sajgást a hasam alján és el sem tudom képzelni, milyen lenne ezek nélkül az élet. Vagy inkább, hogy milyen lenne az élet nélkülem? Mert azt sem én, sem L nem tudjuk elképzelni, hogy kivonom magam a forgalomból, akárcsak arra a három-négy kórházi napra sem, hiszen zajlik a felújítás, vannak még különórák, nemsokára itt van Lackó úszóversenye, bőrönd sehol, az előkészületek pedig megálltak egy mosógép-dobnyi kimosott, kivasalt babaruhánál.

Szóval nekem még legalább három hét kellene, de inkább négy, mondom a főnöknek, mire a dokim már csak szelíden megingatja a fejét. Tizedikéig biztosan meglesz az a baba, közli velem óvatosan de ellentmondást nem tűrően, én meg nem szólok semmit.

Mert amire gondolok, azt azért mégsem árulhatom el neki. Nevezetesen azt, hogy akkor úgy néz ki, én leszek az első nő a praxisában, aki ellógja a saját szülését.

A bejegyzés trackback címe:

https://panzej.blog.hu/api/trackback/id/tr472927505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

OMara 2011.05.24. 11:37:03

Tetszett az írásod, kicsit magamra ismertem benne. Nekem csak egy lányom van, de végigdolgoztam a terhességemet. Ugyan a lábaim nem vizesedtek, és az ujjaim is normális méretűek maradtak. Nagy szerencsémre, mert a terhességem utolsó harmadában az írógép volt a legfontosabb munkaeszközöm, bár az ülés egyre macerásabb volt a fiús fazonú pocakom miatt.
A szülést megelőző szombaton nem voltam valami fitt, már egy ideje az ágyból is csak a férjem segítségével tudtam kikecmeregni és a székből való felállás is felért egy kisebb tornamutatvánnyal.
Ennek ellenére a munka mellől mentünk be a szokásos vizsgálatra az urammal. A doki a vizsgálat után ellentmondást nem tűrő hangon mondta, hogy most már pedig szülni fogunk, ugyanis rendesen ki vagyok tágulva.
Az férjem a folyosón várakozott terhes, vizsgálatra váró nők társaságában,amikor kijöttem és közöltem vele, hogy most bizony szülni fogok! Sohasem felejtem el a kerekre nyílt szemeit:......de hát nem is vagy rosszul!!!!!!!!

Én is szívesen ellógtam volna a szülésemet, mert kazalnyi munka várt rám otthon, de szerencsére 2 óra alatt meglett a lányom. A férjem szinte az őrületbe kergette a dokit az állandó érdeklődésével, megszületett-e már a lánya??
Annak idején még nem árulták el a baba nemét,....nem is igazán értette az orvos miért ennyire biztos a gyerek nemében,.......de ráhibázott.

Remélem jól viseled ezt a kánikulát?

egyedi 2011.05.25. 00:32:37

szép fiús hasad van :) drukkolok, hogy te szerencsésebb legyél nálam. én 3 héttel a kiírás előtt szabadságra mentem, hogy minden rendben legyen, mire eltűnök pár napra. 3 napot hagyott a kicsi, aztán úgy döntött ő már kíváncsi ránk :)
azért azt kell mondjam a három fiú itthon nélkülem is elrendezte a dolgokat :))
inkább pihenj, mert utána sajnálni fogod, hogy nem tetted!

verocs10 2011.06.07. 14:37:30

Akkor mégsem lógod el a 10.-ét :-D Pedig már örültem, hogy találok valakit, aki ezt meg meri csinálni a klinikán és akkor majd én is mondhatom a dokimnak, hogy bezzeg a Panzej :-D Kívánom, hogy magától kijöjjön, mert az indítás tényleg nem rulez
süti beállítások módosítása