Panzej 2011.03.03. 12:52

Ragyogás

 Itt az ideje, hogy végre tudatos vásárló legyek. És ne csak úgy lekapkodjam a cuccokat a polcról. Annál gyorsabban,minél akciósabbak. Mert megint ráfáztam, igen, bár szerencsére nem olyan tragikus a dolog - inkább egy kicsit komikus.

Egy jó ideje már testvajat használok. Jól kenhető, könnyen beszívódik, száraz bőrre ideális. És jó drága. Legalábbis én mindig drágán vettem, mert egy fajtát ismertem. Aztán pár napja a DM-ben egyszer csak belebotlottam a DM saját márkájú, akciós testvajára. Örvendeztem vala, és leemeltem a polcról az egyik szimpatikus dobozt, hogy aztán hazaérve dalolva kenegessem magam. Bőségesen, naná, hisz olcsó a cucc.

Míg egyszer csak fel nem figyeltem arra, hogy gyanúsan csillog a bőröm. Csillámlok, vagy mi. De ez is csak úgy átfutott az agyamon, nem foglalkoztam vele, egészen odáig, míg Mici egyik este el nem kezdte összeméregetni vékonyka kis karját az enyémmel.

- Mami, én miért nem ragyogok úgy, mint te? - kérdezte tőlem hatalmas szemekkel, én pedig nem értettem a kérdést. Aztán tüzetesebben megvizsgáltam az adott területet, és tényleg, a lámpafényben apró, csillámló szemcsék csillogtak a karomon. Feljebb húztam a pizsamát és ott is. Megnézem a hasamat. Ott is ragyogtam. Meg.. Meg mindenhol.

Kiszaladtam a vajamhoz. "Mit Schimmer", virít rajta a diszkrét felirat.

És azóta is. Legyen, ha már így alakult. Mutti mit Schimmer.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://panzej.blog.hu/api/trackback/id/tr572706911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

képes 2011.03.06. 07:41:12

Egy csillámló majd' négygyerekes Mami erős fölénnyel üti a csillámló majd' százéves vámpírtinit, akárhogy nézzük is!
Team Panzej :)
www.mylifeistwilight.com/

Panzej 2011.03.06. 17:01:42

:-))))
Elájulok, micsoda napló!!
süti beállítások módosítása