Panzej 2010.12.24. 23:56

Karácsony

Egész nap küzdöttem az idővel, kerestem a fényképezőgépet, könyörögtem L mobiljáért, aztán a végén csak feladtam, pedig szívesen megmutattam volna home made Betlehemünket a rugdalózó Jézuskával, a hatalmas három királyokkal, vicces angyalkákkal és a csálé tetőcserepekkel, no de majd holnap. Mert holnap csak lógatom majd a lábam, és még ilyesmire is simán rá fogok érni, legalábbis a mai terveim szerint.

Addig is hadd kívánjak minden kedves olvasómnak, barátomnak, rokonomnak, ismerősömnek üzletfelemnek nagyon boldog, áldott karácsonyt, és minden jót az elkövetkezendő új esztendőre!

A bejegyzés trackback címe:

https://panzej.blog.hu/api/trackback/id/tr352537771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása