Panzej 2010.10.10. 23:14

Egy, kettő.

Hogy miért hallgatok? Nos, ez igazán egyszerű. Egy, szerda óta sokkban vagyok. Kettő, hétvégére kaptam egy plusz gyereket. És ez még csak a gyakorlás volt, mert jövő héten két gyereket kapok pluszban, azaz heten leszünk a lakásban, a kilenc négyzetméteren öt kölök fog szuszogni - bár ez utóbbit a mai tapasztalataimból okulva azért még alaposan át fogom gondolni. Mert ez a fél hatos kelés ma reggel, majd a magáról elfelejtkezetten üvöltő Mici ágyba vonszolása reggel kilenckor, megdúcolva a többi gyerek ágynak dőlésével random időpontokban, vöröslő szemekkel, nem biztos, hogy még egyszer kibírható.

De ez egy dolog, a felsoroltak közül pedig a második, és még adós vagyok az elsővel. Mert persze szerdán itt járt nálunk a Javasasszony. Semmi különös nő, nem beszélt sejtelmesen, nem voltak rajta amulettek, nem volt feketében, nem volt vasfoga, sem bibircsók az arcán, szóval így első blikkre egy szerethető csalódás volt. Az előkészületek sem voltak nagy horderejűek, elővett egy meghajlított kis fémpálcát, egy iránytűt és bejárta a lakást. Kezdte a gyerekszobával, ahol a gyerekek fekhelyénél a fal felől talált egy vékony csík Hartmann-vonalat. Megbeszéltük, hogy ez nem veszélyes, mert nem a falhoz tapadva alszanak. Oké, töröltem le megkönnyebbülten az izzadtságot a homlokomról, ám hirtelen csak elkapott jeges karmaival a félelem. És nem is alaptalanul. Mert a gyerekek szobáján végighúzódó Hartmann-sáv bizony keresztülfolyik a mi hálónkon is, és nem a fal mellett, mert a fal nálunk kijjebb húzódik, így a negatív sáv kábé a mellkasunkon vonulhat keresztül. És lőn, valóban, bár ez még semmi, így utólag ennyivel ki is egyeztem volna. De nem. Mert végigmegy, biza, egy Hartmann-sáv az én ágyfelemen hosszában is, a keresztbe mellé, azaz a legendásan veszélyes Hartmann-csomó épp a mellkasom fekhelye felett pörgette meg a botocskát, majd, hogy a helyzet még súlyosabbá váljon, kiderült, hogy a férjem párnáját pedig egy vízér szeli át. "- Nem baj, majd segítek átrendezni a szobát - " tette a kezét karomra megnyugtatóan a Javasasszony, aki figyelmeztetett, hogy az ágy nem maradhat itt, különben az öt vagy hat (már nem emlékszem pontosan hány) testem közül az energiatestem előbb-utóbb beadja a kulcsot, és a fizikai testem beteg lesz, hosszútávon meg elpatkolok (mondjuk ezt eddig is tudtam).

Mindezen tények tudatában, felelősségtől átitatva körbenéztük a szobát, és gyorsan megállapítottuk, hogy a vízér meg az ajtók miatt az ágy áthelyezése lehetetlen. Ezután meg már csak a kartárogatás maradt, a gondolat, hogy esetleg elköltözhetnénk, alátámasztva egy gyors méréssel, ami a számítógépnél rendszerint hajnalig pötyögtető férjem székénél is egy határozott Hartmann-csomót mutatott.

Eddigre én már eléggé elszontyolodtam, így a Javasasszony javasolt még egy auramérést és feltöltést, amit én köszönettel el is fogadtam. Sajnos, minden igyekezetem ellenére ezt már nem bírtam ki röhögés nélkül, ami remélem azért nem csökkentette radikálisan a terápia hatását. Mindenesetre azt megtudtam, hogy az aurám már most csak a fele annak, ami lehetne, a szívemnél pedig csak a negyede.

Hát ez a rövid lakás-diagnózis, és a személyem körüli szomorú, távolabbi kilátások. Nem is ragoznám tovább, szerda óta ezekkel a paraméterekkel és kilátásokkal vegetálunk imádott kis fészkünkben és szégyellem bevallani, de én bizony azóta is igen jókat alszom. L kacsingatva előadott szemtelen magyarázata szerint ezt én csak neki, meg a párnáján keresztül csobogó pataknak (vízér!!) köszönhetem.

Nem tudom.

Az is lehet, hogy ez már a vég kezdete.

A bejegyzés trackback címe:

https://panzej.blog.hu/api/trackback/id/tr902361672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xebeche 2010.10.11. 21:54:00

és mi a helyzet a rézlepedővel? shp.hu/hpc/web.php?a=rezangyal&o=1138358559

mobilommal egyszer kipróbáltam és azt valóban lefogja.

Laliath 2010.10.13. 12:29:22

Hát.. sokkal egyszerűbbnek tűnik csak azt az elvet követni, hogy az ágy lába nem lehet az ajtó felé :)

Panzej 2010.10.13. 13:13:33

Xebeche, épp tegnapelőtt beszélgettem egy fizikus ismerősömmel erről az egészről. Fura egy ember, amolyan igazi tudós, és meglepetésemre egyáltalán nem hülyeségezte le ezt a dolgot, sőt, hosszas tudományos magyarázatba bonyolódott a kedvemért, amit visszaadni nem tudok, de ő azt mondja, a víz szinte mágnesezhető, és egy daru, egy építkezés elegendő az utcánkba, hogy ezeket a vízereket eltérítse, amik, állítása szerint tényleg hatnak valamennyire az emberre is.
De! Ő azt mondja, hogy nem minden emberre hatnak negatívan ezek az erek, zónák stb. Tehát ha én jól érzem magam a kis helyemen, és nincs semmi bajom, akkor én lehet, hogy egy olyan ember vagyok, aki elviseli/szereti/jót tesz neki. Nem vagyunk egyformák. Ő azt mondja egyébként, hogy állandóan ugyanolyan helyzetben aludni amúgy is hülyeség, próbálgathatjuk az ágyat forgatni, de lassan. óvatosan, kis lépésekkel, kipróbálva, hogy most tényleg jót csinálunk-e. Mert lehet, hogy épp most, épp így van meg az egyensúly, amit a változtatással fel is boríthatunk, sokkal nagyobb bajt csinálva, mint volt.
Nnna. Szóval okosodom. De csak érdeklődés szinten továbbra is.

Panzej 2010.10.13. 13:14:20

Laliath, a mi ágyunk éppen az ajtóval szemben van :-) De nincs máshol hely, tényleg..

xebeche 2010.10.13. 16:04:22

tök érdekes, amit mondott az ismerősöd arról, hogy másként hat minden emberre a mező. kiváncsi lennék, hogy "biológiailag" hogy néz ez ki.
de miért hülyeség amúgy ugyanabban a helyzetben aludni?

xebeche 2010.10.13. 16:06:30

egyébként ez a fengshui is olyan zavarbaejtő. az egyik irányzat szerint JÓ, hogyha az ágy lába az ajtó felé néz, mert látod, ha bejön valaki (ugyanígy pl. a mosogató felett is legyen tükör, ha háttal állsz az ajtónak), a másik szerint maxigáz.

Laliath 2010.10.13. 18:45:40

@xebeche: nálunk ez nem fengshui :) Párom nem hajlandó úgy aludni, mert lábbal előre tolják ki az ajtókon a halottszállító tepsit is.

xebeche 2010.10.13. 19:21:28

@Laliath: tényleg!
én egyébként meg fejjel ajtó felé nem bírok aludni, szerintem azóta, hogy olvastam a fengshui izét. hogy mi van, ha jönnek a betörők, és ott a fejem kiszolgáltatva. ne kérdezd:)

párizs 2010.10.15. 11:54:42

Már vártam ezt a posztot, de csak most jártam erre.
Panzej, és mennyit kért ez a javasasszony?
Én nagyon nyitott vagyok minden ilyesmire, de szerintem a fizikus ismerősödnek van igaza. Amúgy meg jobb ha az ember szépen tájékozódik és meghallgat több véleményt is, mielőtt költözik. :)
Nekünk a tetőtér alatt van az ágyunk és sokáig úgy is aludtunk. Aztán jött egy bácsi - aki asztrológus és ayurvédikus gyógyító és rendszeresen járok hozzá - és mondta, hogy hát ez nem túl jó, mert nem pihenjük ki magunkat. Helyhiány miatt nem tudjuk átrakni az ágyat, mi viszont meg tudunk fordulni! Tehát most az ajtónak háttal van a fejünk, de nem a tetőtér legalacsonyabb része alatt. Jobban alszom és múltkor valamiért fordítva aludtunk el és az éjszaka közepén ébresztettem a pasim, hogy én most megfordulok mert rémálmaim vannak.
Azóta már a lakberendező barátnőm és megnézte a szitut (hátha mégis át lehet pakolni az ágyat) és kitalált egy jó ötletet. Fordítsuk meg az ágyat és a fejtámla része mögé tegyünk megfelelő magasságú szekrényt és akkor lehet felülni, olvasni stb.

Panzej 2010.10.18. 12:16:32

Párizs, háromezret.
süti beállítások módosítása