Panzej 2013.06.01. 10:50

Nem megy..

Nem megy, ne haragudjatok, nem megy.

Pedig a blog látogatottsága még most is elég magas, és mondanivaló is lenne bőven, de itt már nem megy. Nem arról van szó, hogy elhagyott az erőm, vagy teljes depresszióba hulltam, egyszerűen csak nem biztonságos úgy írogatnom ide, hogy akárki elolvashatja. A cirkusz a lakásunk körül továbbra is zajlik, a szomszéd naponta harmincszor is megveri a falat/padlót őrjöngve, agresszív. Bíróság előtt megy a mocskolódás, számos tárgyaláson túl vagyunk még, és minden egyes meghallgatás olyan, mintha újra és újra a legelejéről kezdenénk az egészet. 

Mindent felhasználnak, mindent félreértelmeznek, rosszindulatúan, a saját szájízük szerint. Ki tudja, életünknek melyik mozzanatát írom itt le naivan, amit aztán majd a bíró előtt visszahallok. Nem merem folytatni. Még akkor sem, ha nekem terápiás lenne az írás, segítene, örömet jelentene.

Nehéz nekem lezárni ezt a blogot, talán nem is tudom, talán máshol folytatom, csak azt akarom, hogy tudjátok, ez az oka az üres heteknek, hónapoknak. Nem az eseményhiány. Mert Isti most például beszélni kezdett, Palkó nagyon viccesen szereti a szépet és rendkívül okos kisgyereknek tűnik, Mici a három fiú mellett is büszkén hordja a rózsaszín csipkéket, még ha egy kicsit ezek a csipkék általában féloldalasak, szakadtak, csokisak és úgy egyáltalán, izé, szóval kissé fiúsak, Lackó pedig.. Nos Lackó körül zsonganak a lányok, még úgy is, ha Lackó szerint minden, ami a lányok körül történik az "hülyeség", és kiszalad a szobából, ha egy filmben a párocska megcsókolja egymást.

Ha valakinek van ötlete a folytatással kapcsolatban, hát írjon nekem bátran. Bezsúfolom a gondolatokat két mosogatás közé, aztán hátha kezdek velük valamit. Valahol.

A bejegyzés trackback címe:

https://panzej.blog.hu/api/trackback/id/tr895337509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kavarodás 2013.06.01. 12:01:00

Zárt blog esetleg?
Bár nem tudom, hogy lehetne ellenőrizni, kinek küldesz meghívót.
A farkas is belisztezte a lábát a mesében.

És komolyan mondod, hogy a magyar jogrendszer asszisztál ehhez, hogy sültbolondok miatt tönkremenjen egy normális négygyerekes család élete?

TGRita 2013.06.01. 13:53:24

Kedves Panzej!

Sosem írtam még a bejegyzéseidhez, pedig nagyon régóta olvaslak. Még a Palkó-napló kapcsán jutottam el a blogodhoz. Az első babám pedig egy hónappal Isti után született. Emlékszem, annyira vártam a szüléstörténetedet és annyi erőt adott nekem is!
Nagyon fognak hiányozni az írásaid, szinte minden nap benéztem ide, hátha jelentkezel.
Természetesen a kialakult helyzetben megértem a döntésedet, sajnálom, hogy ilyen helyzetbe kerültetek...
A rátok váró feladatokhoz sok erőt és kitartást, a gyerekeknek és Nektek pedig sok-sok örömet, boldogságot kívánok! :)
Minden jót,

Rita

Ziebi 2013.06.01. 17:39:32

Szia Panzej,

Én is nagyon régóta olvaslak, de nem nagyon szoktam kommentelni. Nagyon sajnálnám ha nem írnál többet. A zárt blogot tudom javasolni én is, a blogspoton úgy tudom kiválóan működik. Nem tudom hogy tudnád leelenőrizni kinek küldesz meghívót, de ha neked jól esik az írás, akkor olyanokról akikről tudod kik, nekik írhatnál oda.
A szomszédaid meg..hát, szerintem a pokolban egy külön bugyor van nekik fenntartva. Kitartás!

Ziebi Salt Lake Cityből

Scarlett O´Hara 2013.06.01. 21:22:43

Nagyon sajnálom, hogy ez az ügy a szomszédaitokkal még mindig tart! Drukkolok, hogy minden rendbe jöjjön. A wordpressen lehet úgy blogot írni, hogy csak bizonyos bejegyzések jelszavasak, mások pedig nyílvánosak. Jelszót pedig e-mailben kell kérni a szerzőtől, így tudnád ellenőrizni, hogy ki is akar bekukkantani az életetekbe ill lehetnének nyilvános és titikos bejegyzéseid is. Szeretettel ölellek! Ildi

OMara 2013.06.02. 12:44:02

Sajnálom, hogy továbbra sem zökkenőmentes a viszonyotok a szomszéddal. Gyanítom, ez már így is fog maradni. Fura emberek lehetnek, ha a veletek kapcsolatos viszály az életük fő mozgatórugója!

Egyetértek az előttem íróval, "titkosítani" kellene az új blogodat.
Akik már régóta írogatnak ide, azok biztos, hogy fognak kérni tőled jelszót, így ellenőrizheted kik is fogják olvasni az új blogodat. Az új szomszéd meg szegényebb lesz azokkal az információkkal amiket megosztasz majd velünk.

katy27* 2013.06.02. 19:00:29

Nagyon sajnálom, de megértem.

ejeeje 2013.06.02. 19:40:21

Nagyon nagyon sajnálom. Minden szépet és jót kívánok nektek. (Nem tudom, írtam-e már neked, de én is még a porontyos terhesnapló óta olvaslak.) Puszi.

egyedi 2013.06.02. 23:16:18

:(( pedig még mindig idekattintgattam.
ez egy rémálom lehet, és olyan nehéz elképzelni, hogy ilyen megtörténhet. megértem a döntésed.ha lesz folytatás jelentkeznék!
nyugodtabb napokat, és sok vidám percet nektek!

R2D2 & C3PO 2013.06.03. 10:18:47

Nagyon sajnálom.
Ha írni akarsz, szerintem is egy zárt blog a megoldás. Bármikor megnyitható és a kiválasztottak (ismerősök) olvasni is tudják meghívásos alapon.

Én - őszintén - senkiben nem bíznék csak a személyes barátaimban, esetleg közeli rokonokban...

Másik megoldásom egy új identitás. Valódi fényképek, nevek, szituk nélkül, más név, stb. Minél fiktívebb, annál jobb.

nyulmama 2013.06.03. 22:24:22

Hát, megértelek, és őszinte részvétem.
Én is szeretem az írásaidat, és én is a zárt blogot ajánlanám.

Pöttön 2013.06.04. 13:15:36

Rettenetes hogy ilyen emberek léteznek mint a szomszédaitok, és ebben élik ki magukat, ez kitölti az életüket... Nagyon sajnálom hogy így alakult,a kezdetektől olvastam az írásaidat és a blogodat is. Csak a zárt blog marad, vagy hogy néha írsz mondjuk a BA-n csak és kizárólag a gyerkőkről, ilyeneket mint a fenti posztban, amiben lakásban játékról, mosásról, házimunkáról és egyebekről még véletlenül se essen szó, nehogy a jegyzőkönyv egy újabb oldalát gyarapítsa...

borzlány 2013.06.04. 20:37:47

Jaj ne! Ne hagyd abba, hiányoznál! (Én is a Palkó-terhesnapló óta olvaslak, nagy örömmel.)
Privát blog, szerintem. Meghívásos rendszerrel.
És hogy azok is olvashassanak, akik eddig még nem kommenteltek, a meghívóért emailben írass mindenkivel egy esszét, abból kiderülne, hogy a kérvényező tényleg ismeri-e a blogodat, illetve, hogy a szomszéd-e az, az ő stílusát tuti felismered :)
Sok erőt, kitartást kívánok!

IxChel 2013.06.05. 09:36:08

Panzej, nagyon-nagyon sajnálom. Én is a Palkónapló óta olvasom az írásaidat, és sajnos látom a változást is. Eltűnt az a korábbi derű és a stílus, ami iszonyatosan egyedi volt - nekem kicsit Gerald Durrell jutott eszembe róla, aki úgy tudott írni az állatokról, hogy azóta is állatkertet szeretnék. Te ugyanígy írtál a gyerkőcökről, az anyaságról, nagyon akartam, és lett és az írásaid átsegítettek a nehézségeken, mosolyogtam az amúgy bosszantó eseteken :).
De igazad van, így nincs értelme. És nem azért, mert majd valaki elolvassa és visszaél azzal, hogy Palkó valóban szaladgál és ez milyen hangos lehet, hanem azért, mert ez már nem az, aminek indult. Félre ne érts, nem veled van a gond, dehogy, hanem azzal, hogy ezek a barmok tönkreteszik a családodat, Téged.
Ha bármiben tudok segíteni (jogi, vagy csak meghallgatni akár), akkor szólj nyugodtan.
Kívánok Nektek nagyon sok erőt, és mielőbbi nyugalmat, és nagyon-nagyon remélem, hogy - ha csak virtuálisan is -, de találkozunk még!

Hattie 2013.06.05. 18:36:59

Szia!

Csatlakozom azokhoz, akik a zárt blogot javasolják. Azt nem tudom, hogyan ellenőrizhetnéd, hogy a szomszédoknak vagy az ő ismerőseiknek nem megy-e ki meghívó, de én a magam részéről fel tudom ajánlani, hogy elküldöm neked a saját blogom linkjét e-mailben, abból fogod látni, hogy nem egy házban lakunk :) Jó lenne, ha nem hagynád abba az írást, én is a Palkó-napló óta olvaslak, és szeretnélek ezentúl is.

Cherrypie 2013.06.05. 21:58:42

Hát...csatlakozom, Palkó-napló óta függö vagyok (igaz "csak" Isti születése kapcsán kommenteltem ide), minden héten idenézek szorgosan akkor is, ha sejtem, hogy nem lesz új poszt, és nagyon fogsz-fogtok hiányozni, de megértem...hogyne érteném. Ezért nem írok én pl. blogot... Minden jót kívánok nektek, remélem valahol-valahogy hallok még rólatok! :)

zso1111 2013.06.06. 13:19:08

Szia,

eddig csak read-only voltam a blogodon, de hiányozna, ha nem írnál többet :(
Remélem hamar rendeződik a dolog a szomszédokkal és újra jelentkezel.
Ha máshol folytatod az írást, azt is szívesen olvasnám...

Bekapofa 2013.06.08. 14:30:03

ÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ!Heti rendszerességgel benéztem van-e valami.Ha lesz zárt blogod bármit felfedek magamról csak engedj be :)
Szomszédok........a pokol külön bugyrában ahogy Ziebi is írta,kis facipős ördögfiókák rohangálását fogják hallgatni always & forever grrrrrrr.

masik sagi 2013.06.12. 10:24:18

szia Panzej,

bármennyire is nehéz lehetett meghozni a döntést és bármennyi ember (köztük én) is szomorkodik miatta, vannak helyzetek az életben, amikor az embernek a saját maga érdekeit kell minden elé helyezni.
kitartást kívánok a jövöben és amellett sok szépet és jót neked és a családodnak! bízom benne, hogy ez a helyzet hamarosan megoldódik és az életetek visszatér a rendes kerékvágásba!
ha valamilyen formában ezentúl is írsz majs, örülnék ha én is "részese lehetnék".

ancsa40 2013.06.13. 09:22:46

Kedves Panzej!

Csak csatlakozni tudok az előttem szólókhoz.
Olvaslak én is már a Palkó napló óta.
Rendszeresen benézek, hogy van-e újabb bejegyzés.
Megértelek, és nagyon sajnálom, ha vége lesz.
Zárt blog esetén ha tag lehetnék én is....:) Természetesen vállalva, hogy minden adatot megadok magamról, amire szükség lehet.

Uomam 2013.06.17. 23:53:55

Egy nap késéssel ugyan, de boldog szülinapot a kicsi fiadnak! Sajnálom, hogy nem írsz ide többet. Remélem, egyszer megoldódik a helyzetetek és újra hallunk majd rólad!

orcalin 2013.06.24. 00:12:00

Óóóó, jajne!!! Panzej, ne hagyd abba kérlek! Tutira van megoldás, akár a fent említett zárt blog, vagy Facebookon zárt és titkos csoport, ahová persze Te hagyod jóvá a jelentkezést. Csak ismételni tudom az előttem szólókat, a Terhesnaplód óta olvaslak, Palkót saját gyereknek tekintettük amíg a sajátunk meg nem született, szurkoltam Nektek magamban amikor kellett, sírtam és nevettem a történeteken. Rengeteget adtál, folytasd kérlek valahol/valahogy! Addig is szurkolok, hogy megoldódjon a helyzet.

ViktoriaF 2013.06.28. 03:30:46

Oszinte reszvetem a szomszedok miatt. Sajnalnam, ha nem olvashatnek tobbet a gyerekrol, de a targyalas reszleteit nem biztos, hogy jo otlet nyilvanossa tenni.
Sok szerencset kivanok nektek. Hianyozni fog a blog. En sem a szomszedban lakom egyebkent. VF

Bagiraa 2013.09.14. 19:53:27

Szia Panzej,

én sajna eléggé lemaradtam az utóbbi időben, de van kifogásom: hozzánk is megérkezett a harmadik, és kicsit olaszos őrület lett úrrá nálunk. :)
Nagyon sajnálom a helyzeted, remélem ha valaha befejeződik ez a mocskos dolog, akkor folytatod.
Sok puszi és kitartás Bredából

Vakmacska 2013.10.10. 15:29:39

én simán eladnám a lakást az első....szóval a legrosszabb arcú, legkevésbé bizalomgerjesztő vevőjelöltnek, ha hajlandó fizetni. Hidd el, megérné....
süti beállítások módosítása