Panzej 2012.08.26. 00:37

Valami..

Annyiszor, de annyiszor meg akartam írni, hogy hiányoztok. Hogy vége. Hogy mégsincs vége. Hogy gödörben vagyok. Aztán mire a mondatot leírtam, bejelentkezett a rákos ismerősöm a netre, kaptam egy hogyvagy sms-t a két gyerekkel frissen elhagyott szomszédasszonyomtól és inkább elszégyelltem magam. Lecsaptam a laptop tetejét, nem írtam, hanem tettem a kölkökkel egy kört a napsütésben, befőztem vagy húsz kiló barackot, harminc kiló paradicsomot, somot, fügét, néha hat gyereket pesztráltam, utaztam, sokszor csak egyedül cipelve a kölköket. Elmentünk vidékre, Balatonra, kirándulni barátokhoz. Már nem vittem a laptopot, mint régen, és ha mégis ránéztem a netre, az sohasem a blogom volt. Nem használtam az emailt, a szövegszerkesztőt, és csak néha néztem ki egy kicsit a virtuális ablakon, akkor is a függöny mögül, jaj,észre ne vegyenek.
Szakítottam az újsággal is. Kevesen tudják, de nemcsak a netre írtam. Eldobtam azt is. Nem akartam gondolkodni, mert minden gondolatom mögött, még ha csak valahol a tömegben hátul is, de ott voltak, ott vannak.
Nehéz elképzelni, milyen az, amikor három méterre alszol attól, aki a legjobban gyűlöl a világon. Sokan mondják, próbáld meg kikapcsolni, felejtsd el, koncentrálj másra. Én pedig próbálok. Hol megy, hol nem. De erről írni nap mint nap, azt hiszem nem túl érdekes. Úgyhogy megpróbálok másról. Lehet, hogy kicsit hamisan cseng majd, itt-ott fogcsikorgatósan, de csak belejövök előbb-utóbb. Mert most már muszáj, hogy másról szóljon az életem. Bárki másról, csak ne róluk.

A bejegyzés trackback címe:

https://panzej.blog.hu/api/trackback/id/tr224687871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kavarodás 2012.08.26. 12:30:08

Jaj, ez annyira szomorú.
De fel a fejjel, majd csak lesz valami...

egyedi 2012.08.26. 18:25:26

Nem veheted a világ minden bánatát a nyakadba! (Én is ilyen típus vagyok sajnos) Rajtuk ezzel nem segítesz, magadnak viszont rosszat teszel.
Nem lehet, hogy fáradtabb vagy, és az is érzékenyebbé tesz? Mitől vagy ennyire gödörben?
Párod mit szól ehhez az egészhez?
(Minden második napon idekattintok, úgyhogy tarts ki, mert jó téged olvasni! Csak egy kicsit többet. Még ha depis akkor is!)

Miraclereka 2012.08.27. 08:41:14

Szia Panzej!
Attól tartok, hogy ha ilyen tartós ez a probléma, meg kell fontolnotok az újbóli költözést. Nagyon kicsi az esély, hogy megoldódjon valaha is, sőt csak rosszabb lesz az évek során. Ezek a típusú emberek olyan gonoszak, amit a finomabb lelkületűek el sem tudnak képzelni. Jön majd az állandó pincefeltörés (aztán majd bebizonyítják, hogy miattatok volt az egész, hisz TI mindig nyitva hagyjátok a kaput), biciklikerék leeresztés, levelek-csekkek eltűnése, egyéb tárgyaitok tönretétele, beszólnak a gyerekeiteknek, megbántják Őket, aláznak Titeket, stb., stb. Esetleg lehet az önkormányzattól segítséget kérni lakáscserében vagy illetékfizetéstől való eltekintést, bizonyítottan nyomos okok miatt. Ha pedig a költözés mellett döntötök, ezt közölni velük, de csak azzal a feltétellel, hogy addig teljes mértékben békénhagynak Titeket, ugyanis ha nem, akkor a fejük fölött maradtok mindaddig amíg ők nem költöznek! Az is igaz, hogy nincs garancia arra, hogy máshol nem lesz probléma, de ez a lakás így élhetetlen. Nagyon sajnálom, hogy ilyen helyzetbe kerültetek (én is állandóan rettegek, milyen pszichopaták költöznek majd mellénk), sok erőt kívánok, de ez a helyzet valószínűleg nem fog magától megoldódni. (Ne haragudj, hogy nagyon negatívra sikerült a kommentem!)

guju 2012.08.27. 14:29:49

Panzej, ez borzasztó! És nem fog változni! Egyetértek az előttem szólóval....KÖLTÖZZETEK EL! Nekünk három éve van olyan szomszédunk, aki a legminimálisabb rosszindulat nélkül, fiatal kora ellenére leselkedik, kotnyeleskedik. Tényleg egy szemernyi bántási szándék nincs a csajban, de állandóan sasol, és megjegyzésekkel tarkítva, kedélyesen vitatja meg velem a MI életünket. "Látom nem sokat aludtatok, egész éjjel égett a villany. Mi történt?" Ilyenek. Elképesztő idegesítő! A saját házunkban leengedett redőnyök mellett működünk. Nem tudok átmenni a fürdőből a hálóba pucéran, mert az jár a fejemben, hogy éppen néz-e? És ő még csak nem is bánt. Nem gyűlöl, nem rosszindulatú. Csak szemlélődik. Beszólni se érdemes neki, mert szerinte nincs ebben semmi.... Szóval vagy felveszed a kesztyűt és a saját fegyverével keseríted az ő életüket, győzzön a kitartóbb felkiáltással. Vagy elmenekültök!

guju 2012.08.27. 14:31:25

És egyébként meg írj! Ha kétnaponta erről, hát erről! Terápiának se rossz, és hátha tud valaki tanácsot adni!

Scarlett O´Hara 2012.08.27. 16:03:05

Szia Panzej, örülök, h írtál. :-) Szerintem, nyugodtan írj erröl a témáról, ha ez foglalkoztat, hátha segít abban, hogy könnyebben elviseld a hétköznapokat a közelükben. Nagy ölelést küldök ismeretlenül is! :-)

kavarodás 2012.08.27. 21:58:48

Mondjuk ha a nyomozókedvű szomszédok is rátalálnak a blogra, akkor nem szerencsés kiteregetni a kártyákat.
Pedig engem is nagyon érdekel a sztori...

cantaloupe 2012.08.29. 01:47:55

Azért költözni megint 4 gyerekkel egy frissen felújított, kifillérezett lakással, újabb veszteséget felhalmozva nem egyszerű. Olvassátok vissza, a lakást teljes mértékben Panzejék hozták lakható állapotba.
Panzej: megértelek. Ez a rosszindulat, zaklatás okozta trauma, emiatt nem lehet csak úgy azt mondani, hogy leszarom, mit csinálnak. Gyűlöletes, mit tettek veled...remélem, megjön a határozat és a javatokra ítélnek. Amit tennék, hogy mindig kéznél lenne a telefonom, fényképezőm és ha elkezdenek kompromittálni vagy a gyerekeidet kizárni a homokozóból, beindítani a videót, fényképezni. Én nem szoktam imádkozni, de ma erősen szuggerálom, hogy költözzenek el ők, mihamarabb.

OMara 2012.08.31. 22:24:11

Én azon döbbentem meg, amikor Panzej arról írt, hogy ezek a "jó" szomszédok, nem idős és bogaras emberek, hanem talán velük hasonló korúak.
Én is követem a blogot és olvastam arról, hogy bizony nem két fillér volt ennek a lakásnak a rendbe tétele.
Lehet, hogy nagyon sarkosan fogalmazok, de a hosszú távú nyugalom nem forintosítható,...azaz tényleg megfontolásra érdemes az újabb költözés.
Állandó stresszben élni egyszerűen nem érdemes. Gyanítom a gyerekek sem érzik nagyon jól magukat,....ha a homokozóban nem barátra hanem "ellenségre" lelnek.

Szerintem nem érdemes harcolnotok, ahogy régebben olvastam, bele is fogytál ebbe a cirkuszba,..ez tipikusan az a helyzet, amikor ha "veszteségek" árán, de a nyugalmatok érdekében érdemesebb visszavonulni,..azaz elköltözni.

piritós 2012.09.14. 15:17:01

Ha felvidít, hogy a szomszéd tehene is megdöglött, hát bemásolok valamit, ami engem ért:

Buggyant szomszéd...

Sajnos, nem lehet szépíteni sehogy sem, buggyant a szomszéd. Kerek perec kijelentem, buggyant.

Eddig sem mondtam volna rá mást, de most végleg eldöntöttem, nem lehet a neve sem más, mint Buggyant P.... Erzsi. a továbbiakban BPE. Sajna ez még nem is elég, mert a rosszindulatú fajtából való.

Azt lassan megszokom, hogy a nekünk bal oldali kerítésre színes, piros, sárga, fekete na
gy fólia
lepedőket, kimustrált színes zuhany függönyöket aggatott, ügyelve arra, hogy a kerítés mellé rakott mi cuccunk fölé magasodjon vele legalább 40 centivel.

Szóval, ez a látvány már beépült az agyamba. A további folytatást ami hevenyészettebb, mert ott nincs cucc a mi oldalunkon, csak ribi bokor, már nehezebben szokom. A bal oldal az ő kerítése lenne, de kijelentette, neki ahhoz semmi köze, mert neki az a kerítésvég, és hogy feleződjön a tulajdon, húzott tőle 10 centire a maga térfelére egy másikat, egy sokkal magasabbat (210cm). A nekünk kertvégi szintén közös lenne vele, de arra is azt mondta, semmi köze hozzá, mert neki az a jobboldali, és hogy bizonyítson, ott is duplázott.

De nem csak ezen az oldalon tette, hanem a naaagy, dupla, L alakú telke minden méterén.

A kerti dekorációt, amit a kert végébe menve -nekünk- középre épített bádog locsolókból, serpenyőkből és különféle drótkarikákból szintén megszoktam, mert színben tartotta, szürkés fém-színben, és szinte belesimult a fás, árnyékos, lombos környezetbe, diszkrét, mozgalmas hátteret kínálva a felállított madáritatónak.

Időközben viszont tovább építette, bővítette a dekor készletet törött, lila, műanyag tállal, sárga vödörrel, és egy ölnyi szürkére aszott fakaróval. Eddig épp csak a drótkerítés szintjéig emelkedett, de most megcélzott egy magasabb vonalat.

Valószínű, kevés volt a reagálás, mert nem állt meg. Amikor locsoltam ezen a területen nőtt, szép, friss növésű füvünket, több marék gazt dobott át, hogy az a mienk, és csak átnőtt hozzá.... Közben újra megbökdöste a már agyonbökdösött töredezett nádfonatot.

Nem találta elégnek a hergelést, vagy a reakciókat, ezért locsolási időben újra jött, jelentőség teljesen, hangosan, a vödreit kongatva, szaporán hordta, borogatta vödörszámra a kertjében termő alma, körte, szilva, őszibarack potyogó, rothadó gyümölcsét a kerítés mentén. 20 méterből legalább felén sikerült neki megoldania a cefreszagot és a muslinca hadat.

Na ezt már nem bírtam, átszóltam neki csendesen, remélem, megveri ezért az Isten rendesen!

Most egy ideig lemondhatunk a kertvégi fűben heverészésről. A két kis manóval sem játszunk egyelőre a selymes fűben, meg kell várni míg a rothadás helyett a nap kiszárítja.

A minap le is csekkoltam, hogyan áll a cefre, döbbenet, ez a buggyant öntözi!!!! nehogy aszalódjon.

Sőt, újabb ötletei lettek. Egy halom rothadó félben lévő krumplival, és egy halom kutyaszarral bővítette a birodalma csúf szegélyét.

BPE, BPE, BPE....
süti beállítások módosítása